Ik twijfelde vorig jaar ook heb toen cp zelf gebeld. Vm viel voor ons af waren we pas geweest vind het daar drastisch aan opknappen tijd. Ook werd gezegd dat de hutteheugte erg leuk is maar daar heb ik geen ervaringen mee.
Vosemeren is echt aan renovatie toen. Zowelde bungalows als het zwembad. Losse tegels op de zwembad rand bijv. Heel jammer want het is altijd een van mn favoriete geweest. De omgeving is schitterend maar goed bij de kempervennen ook. Het zwembad is bij de kv veel leuker voor een tweejarige plus de binnen speel gelegenheid ( alla ballorig) is heel leuk. Wij zijn in een gerenoveerd huisje geweest was echt top!
Kempervennen heeft volgens mij geen binnenspeelgelegenheid? Erperheide heeft er een (Baluba), en in Meerdal zit een kleintje, maar in KV niets dacht ik. Er is wel een ontzettend leuk kinderbad in het zwembad, een grote kinderboerderij en een schitterende omgeving met veel mogelijke leuke uitjes (beekse bergen, Efteling, Loonse en drunense duinen, toverland, leuke steden), dis zeker leuk om met een 2-jarige naar toe te gaan. Overigens is met een peuter Erperheide ook mijn favoriet.
De Erperheide zou wel kunnen, maar daar zijn geen viphuisjes. Ben bang dat we dan in een aftands huisje terecht komen. En zie de sauna vh viphuisje ook wel zitten . Zie net dat ze wel viphuisjes hebben maar niet bij de aanbieding die ik heb.
Ik heb vorig jaar in vip-huisje gezeten, en ik vond het eerlijk gezegd de meerprijs echt totaal niet waard. Qua huisje zag ik, afgezien dan de sauna, geen verschil met de premium huisjes, en de inbegrepen broodjesservice bestond ook echt alleen uit broodjes. Terwijl je, als je 'gewoon' ontbijtservice bestelt naast broodjes ook zaken als beleg, fruit, melk en jus d'orange krijt. Daarbij kregen we broodjes voor 2 personen, terwijl mijn toen 2,5 jarige peuter toch ook echt niet meer op melk alleen leeft. Heb ik toen over gebeld met de klantenservice, omdat ik oprecht dacht dat er een foutje was gemaakt, maar toen kreeg ik te horen dat pas vanaf 3 jaar een kind als extra persoon wordt meegerekend. Oké, ik snap de denkwijze ergens nog wel, ze zijn ook nog gratis, maar echt 'Vip' voelt het niet meer aan als er zo op de penning wordt gerekend. Gooi een extra broodje in die zak zeg... Andere extra's, zoals opgemaakte bedden en handdoeken krijg je bij premium ook, dus ik ga voortaan gewoon weer lekker voor premium en boek er zelf wel een ontbijt bij. In mijn ervaring zijn de premium huisjes altijd prima (maar ik zoek we,altijd even uit of ze vernieuwd zijn, dat scheelt veel). Comfort huisjes vind ik soms idd we wat aftands.
Wij zijn een dagje bij de Kempervennen geweest (dus alleen zwemmen), een midweek bij de Erperheide en een week (mysterieboeking) bij de Vossemeren. De Vossemeren vind ik tegenvallen voor die leeftijd. De Kempervennen, daar heb ik alleen het bad van gezien. Die heeft een geweldig bad voor kleintjes van die leeftijd! Dus ik zou zeker voor de Kempervennen gaan!
Voor 3 jaar ontbijten ze toch nog niet?! M'n dochter van 2 eet s ochtends vaak meer dan ik, heel vreemd dat je daar geen broodje voor krijgt. Bij erperheide zitten geen handdoeken, dat vind ik niet erg, maar de sauna lijkt me juist zo lekker.