We willen graag een leuke boottocht doen met de kinderen, maar welke boottocht of wat is een leuke boottocht in Rotterdam
Je hebt in rotterdam de spido, maar dat is volgens mij een langere boottocht. Verder heb je een pannenkoekenboot en een berenboot (van de berenrestaurants). Volgens mij maak je dan een boottocht van 2-2,5 uur en kun je ondertussen eten. Je hebt ook waterbussen of watertaxi’s, stuk goedkoper, maar ook kortere rit en minder entertainment
Een leuke boottocht voor de kinderen is de Pannenkoekenboot. De Spido doe ik elk jaar met mijn moeder, maar mijn dochter wil niet mee. De Berenboot is waarschijnlijk ook prima, maar niet zo leuk voor de k8bderen, wel heerlijke spareribs! Wat ik zelf echt tof vind en mijn dochter ook is de watertaxi, wij stappen meestal naast het Maritiem museum op en gaan dan ergens heen. Als Rotterdams Kneuterig dagje doen wij meestal een rondje eiland, als je een leuke kapitein treft gaat hij ook nog even hard en pakt hij een golfje, maar dat weet je nooit van te voren.