Hallo, Wij willen in Juni van maandag t/m woensdag naar een center parcs gaan. Ons zoontje is nu 16 maanden, dan dus 20 maanden. Welke is jullie favoriet en waarom? Waar is veel te doen voor een dreumes?
Meerdal, heijderbos, huttenheugte, erperheide vele cp! Maar ma-woe zul je moeten aanvragen vaak ma-vrij wat boekbaar is. Ma 15:00 aankomst en vaak moet je 10:00 al uit je huisje, dus zul je maar 1 dag echt daar zijn...
Das niet echt een standaard verblojf qua dagen. Als centerparcs raad ik dan hochsauerland en bispingerheiede aan beide in Duitsland. Mooie zwembaden en klimdingen voor kleintjes.
meerdal, kempervennen - erg leuk . Huttenheugte is ook top, met plopsaland om de hoek. Maar wat anderen al zeggen; of het mogelijk is dat aantal dagen, daarvoor zul je moeten bellen denk ik. (misschien heb je dat al gedaan --> oh wacht, ik zie op de site dat het wel kan, maar dan staan de 4 persoonshuisjes er weer niet bij en 3 dagen is juist nog relatief prijzig - maar oke. Het lijkt dus wel te kunnen!) In Efteling bosrijk is maandag tm woensdag wel een standaard verblijf. oh en wat ook leuk is voor je kleintje is Landal Rabbit Hill *sorry voor al de ongevraagde extra info *
Yja het is tegenwoordig mogelijk om het verblijf qua dagen te kiezen. Echter vind ik ook dat dit wel heel erg kort is. Ik ben ook op zoek naar een cp voor mijn dan 20 maanden oude knul. Ik kom er ook niet uit want wil graag naar een park waar ik nog niet geweest ben, een baluba speeltuin is fijn!
Wij hebben in Juni van zaterdag tm woensdag vrij. Dus ws gaan we gewoon 1 week boeken met 50% korting en dan eerder naar huis Thnx voor alle tips. In Augustus hebben we 3 weken vakantie en gaan we naar Kroatie