luchtmachtdagen 2016 wie gaat er nog meer?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door RosaLynn, 9 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Vrijdag en zaterdag a.s. zijn de luchtmachtdagen weer!
    Ben wel vaker geweest en vond het altijd prachtig om te zien.
    Nu gaan we dit jaar met mijn kinderen van 4 en bijna 7 er naartoe.
    Ben zo benieuwd wat ze er van vinden, vliegtuigen kijken vinden ze prachtig. Maar dit is toch net ff wat specialer haha.
    Ze hebben mooie oorbeschermers in camouflage stijl.
    Hun papa komt morgen avond hier heen en zaterdag vroeg vertrekken we met de kinderen, hun vader en stiefvader,opa en nog een vriend met 2 autos er opuit! Ben benieuwd! Wie gaan er nogmeer?

2. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Als de baby zich niet aandient gaat mijn man ook met zoontje van bijna 4. Ik blijf lekker thuis met de kleine meid. Wij wonen niet ver bij Leeuwarden vandaan dus mocht de bevalling sl beginnen is hij vast optijd terug😀👍.

3. wens1986

wens1986 Nieuw lid

23 jan 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij willen ook.. maar net iets gelezen over dat het niet geschikt is met kleine kinderen..

Ons meisje is nu 8,5 maand. Zou dat gewoon kunnen (uiteraard ook met gehoorbeschermers)?

4. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    8.5 maand zou ik niet doen. Het geeft ontzettend veel herrie. Mijn dochtertje van 13 maanden en ik blijven ook mooi thuis, doe het kind er erachter geen plezier mee.
    Oppas een idee?

5. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Met een baby is het niet aan te raden. Je moet staat op een groot grasveld met dixies enz...ik heb voor mijn kinderen beide gehoorbescherming en zelf toestemming van de verloskundige om er heen te mogen. Maar wij gaan met 2 autos en als ik of de kinderen het niet meer trekt kunnen we meteen weg

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    ja wij gaan morgen
    of in ieder geval mijn man met zoontje
    ik twijfel of mijn dochter wat tegen het geluid kan

7. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    wij wouden gaan, maar hebben toch maar voor de Efteling gekozen haha

8. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Wij gaan ook .. We vertrekken al erg vroeg .. Ze raden aan om niet met de auto te komen .. Maar ik ga echt niet met de trein met de jongens en man .. Dus vroeg weg ..

9. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Zou echt met de trein gaan, het was echt een zooi rondom Leeuwarden.

Heel veel mensen gaan vroeg, wij zaten vanmorgen 9 uur in de trein en zagen echt km files staan.

Waarom stap je niet op in sneek? 20 minuten met de trein, en vanaf daar gratis met de bus.

Deel Deze Pagina