Zoals de titel al zegt: wanneer hebebn jullie de baby inzet uit de tripp trapp gehaald? Op de stokke site staat dat dit er jaren in kan blijven maar dat lijkt mij wat lang toch? Heb het idee dat ze al steeds meer gaat hangen in de stoel namelijk ipv zitten. Wanneer ging ie er bij jullie uit?
Geen idee maar mijn dochter is 16 maanden en de inzet zit er nog in bij ons. Op het KDV hebben ze zelf bij de kindjes van 2 jaar de inzet et nog in
Hier zit ie er ook nog steeds in (nu bijna 19 maanden) moet er ook niet aan denken dat die er uit gaat want dan blijft ze helemaal niet meer zitten in de triptrap. Nu moet ze er echt uit klimmen, zonder beugel glijdt ze er zo af en weg is ze.
We hebben de babyset er uit gehaald toen dochter zo`n 13 maanden was. Ze kon toen zelf aan tafel gaan zitten om te kleuren met de babyset lukte het haar niet zelf. Aan tafel blijft ze wel gewoon netjes zitten. En anders waarschuwen haar Volgens mij adviseert Stokke ook om vanaf 1 jaar te oefenen met je kind.
Wij hebben de rugsteun van de baby sit er al even uit. omdat me dochter een beetje klem begonen te zitten. de beugel zit er nog wel gewoon in.
Die babyruginzet hebben we met 1,5 jaar geloof ik uitgehaald. Die beugel met net 2 jaar. Ze klom gewoon over die beugel zelf steeds die tripptrapp in en uit, dus ik zag het nut er niet meer van in. Gaat goed, ze blijft goed zitten, is er 1 keer vanaf gekukeld.
Op het kdv zat onze jongen vanaf een maand of 17, 18 zonder beugel op de triptrap. Bij ons thuis ook sinds een paar weken. Voor mij wel makkelijk dat hij er nu zelf op en af kan klimmen, scheelt weer tillen! Over het algemeen gaat het prima, al is hij er wel een keer afgevallen met z'n geklauter.
Mijn zoontje heeft ooit eens in de tripptrapp gezeten zonder baby inzet toen hij zo'n 9 maanden oud was (in een restaurant). Ging eigenlijk prima. Ik zat laatst toevallig te denken dat ik hem er maar eens uit ga halen.
Ik bedoel ook de rugsteun zeg maar. Zonder die beugel kan ze nog niet. Ik vind dat ze soms zo naar voren zit terwijl ze niet echt heel groot is.
Poema, dan moet je het plankje waar ze op zit gewoon iets meer naar voren zetten..... Dat hebben wij gedaan.... Verder zit alles er ook nog in.
Wij hebben alles er nog in, was pas bij mn zus en daar zat ze zonder babyinzet. Ze gleed steeds een beetje onderuit. Nu zit dat riempje nog goed tussen haar benen. Laat haar nog lekker zo zitten dus!
Hier is hij er 2 weken geleden uit gehaald. Niet omdat het niet meer goed zat,maar meer omdat het geen meerwaarde meer heeft