Wanneer baby inzet uit tripp trapp?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by poema, Dec 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Zoals de titel al zegt: wanneer hebebn jullie de baby inzet uit de tripp trapp gehaald? Op de stokke site staat dat dit er jaren in kan blijven maar dat lijkt mij wat lang toch? Heb het idee dat ze al steeds meer gaat hangen in de stoel namelijk ipv zitten. Wanneer ging ie er bij jullie uit?

2. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,190
    113
    Geen idee maar mijn dochter is 16 maanden en de inzet zit er nog in bij ons.
    Op het KDV hebben ze zelf bij de kindjes van 2 jaar de inzet et nog in

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hier zit ie er ook nog in. Bij mijn vriendin zit ie er ook nog in (zoontje is bijna 2)

4. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Hier zit ie er ook nog steeds in (nu bijna 19 maanden) moet er ook niet aan denken dat die er uit gaat want dan blijft ze helemaal niet meer zitten in de triptrap. Nu moet ze er echt uit klimmen, zonder beugel glijdt ze er zo af en weg is ze.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

We hebben de babyset er uit gehaald toen dochter zo`n 13 maanden was. Ze kon toen zelf aan tafel gaan zitten om te kleuren met de babyset lukte het haar niet zelf. Aan tafel blijft ze wel gewoon netjes zitten. En anders waarschuwen haar ;)

Volgens mij adviseert Stokke ook om vanaf 1 jaar te oefenen met je kind.

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij hebben de rugsteun van de baby sit er al even uit. omdat me dochter een beetje klem begonen te zitten. de beugel zit er nog wel gewoon in.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Die babyruginzet hebben we met 1,5 jaar geloof ik uitgehaald. Die beugel met net 2 jaar. Ze klom gewoon over die beugel zelf steeds die tripptrapp in en uit, dus ik zag het nut er niet meer van in. Gaat goed, ze blijft goed zitten, is er 1 keer vanaf gekukeld.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Op het kdv zat onze jongen vanaf een maand of 17, 18 zonder beugel op de triptrap. Bij ons thuis ook sinds een paar weken. Voor mij wel makkelijk dat hij er nu zelf op en af kan klimmen, scheelt weer tillen! Over het algemeen gaat het prima, al is hij er wel een keer afgevallen met z'n geklauter.

9. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ooit eens in de tripptrapp gezeten zonder baby inzet toen hij zo'n 9 maanden oud was (in een restaurant). Ging eigenlijk prima. Ik zat laatst toevallig te denken dat ik hem er maar eens uit ga halen.

10. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,036
    453
    83
    Female
    Ik bedoel ook de rugsteun zeg maar. Zonder die beugel kan ze nog niet. Ik vind dat ze soms zo naar voren zit terwijl ze niet echt heel groot is.

11. kahrin

kahrin Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    1,020
    0
    0
    Poema, dan moet je het plankje waar ze op zit gewoon iets meer naar voren zetten..... Dat hebben wij gedaan.... Verder zit alles er ook nog in.

12. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

Jul 4, 2008
    1,009
    0
    0
    Zoontje bijna 17 mnd zit nog met baby-inzet en rugleuning in stoel. Gaat nog steeds prima!

13. zwelgje2000

zwelgje2000 Actief lid

Jun 9, 2009
    224
    0
    0
    Leerkracht
    Brabant
    Wij hebben alles er nog in, was pas bij mn zus en daar zat ze zonder babyinzet. Ze gleed steeds een beetje onderuit. Nu zit dat riempje nog goed tussen haar benen.
    Laat haar nog lekker zo zitten dus! ;)

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Hier is hij er 2 weken geleden uit gehaald. Niet omdat het niet meer goed zat,maar meer omdat het geen meerwaarde meer heeft

Share This Page