Dank voor je reactie, ik ga het opzoeken! Had jij klachten waardoor je erachter kwam dat je PCOS hebt?
Hier ook heel veel herkenning in jou verhaal! Zelf had ik cyclussen tussen de 35 en 60 dagen na het stoppen met de pil. Uiteindelijk zwanger geraakt, maar bleek bij de echo helaas een MA te zijn. Wat voelde ik mij toen ellendig, want precies op dat moment allemaal zwangeren om je heen natuurlijk (kwam in de wachtkamer bij de verloskundige toen zelf een bekende tegen). Ook na de MA erg onregelmatige en lange cyclussen. Desondanks weer zwanger en inmiddels een dochter van bij 1,5 jaar rondlopen! Pas na stoppen met de bv kreeg ik een regelmatige cyclus van 28-29 dagen. Inmiddels hopen wij op een broertje of zusje voor dochter! Ik hoop dat het bij jullie ook gauw raak mag zijn, succes met alles!
Ja: - lange cycli - veel haaruitval - acne - slecht slapen 's nachts - soms depressieve gevoelens PCOS werd bevestigd met inwendige echo en bloedwaarden. PCOS heb je in vele vormen. Zo bestaat er ook lean PCOS (= hierbij hebben vrouwen geen overgewicht).
Oooh dit is echt precies wat ik voel, zo lastig als het bij iedereen om je heen zo makkelijk lijkt te gaan. Maar wat super dat het bij jullie toch gelukt is! Hopelijk mag het dit keer ook weer lukken bij jullie. Bedankt, geeft toch weer wat vertrouwen!
Ik ga lean PCOS eens opzoeken, dank! Ik zit eerder aan de lage kant (niet te laag hoor) dan hoge kant qua gewicht dus daarom had ik mijn twijfels bij PCOS. Acne heb ik helaas wel sinds het stoppen met de pil..