Op welke dagen gezellig maken?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nina12, 6 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina12

Nina12 Lid

1 feb 2014
    63
    2
    8
    NULL
    NULL
    Als je kijkt naar deze vruchtbare dagen? Om de dag lees ik vaak. Maar zit nou te denken welke dagen het beste.

Bijgevoegde bestanden:

2. MrsWit

MrsWit Fanatiek lid

4 okt 2019
    1.937
    1.478
    113
    Vrouw
    Ik heb laatst een podcast geluisterd en zei vertelde.je kortste cyclus -17 en je langste -10 dagen. Als je het dan deze periode om de dag doet zit je goed.

3. Sassefras01

Sassefras01 Actief lid

23 jan 2019
    367
    482
    63
    Vrouw
    Als je het nog preciezer wil weten zal je ovulatietesten moeten gaan gebruiken. Bij een positieve test is het verstandig om het dezelfde avond en de avond erna ‘gezellig te maken.’ Dan zit je zeker goed ;)

4. Mim89

Mim89 VIP lid

29 jan 2019
    10.379
    8.889
    113
    Vrouw
    Als je geen ovulatietesten gebruikt of tempt zou ik het op om de dag houden. Alleen een app/site is niet betrouwbaar. Die gaan meestal uit van een gemiddelde.

5. Oilell

Oilell Fanatiek lid

8 okt 2018
    3.231
    4.458
    113
    Vrouw
    m de dag is voldoende. Het liefst in ieder geval de dag voor je eisprong, dus in jouw geval op basis van deze gegevens 7, 9, 11 en 13. Waarbij 11 de grootste kans geeft om zwanger te raken.

Dit is een prima globale indicatie om mee van start te gaan, de meeste stellen raken hiermee binnen een jaar in verwachting. Ik weet niet hoe lang je al bezig bent om zwanger te worden, maar als het te lang duurt voor je gevoel zou je kunnen gaan temperaturen of ovulatietesten kunnen gebruiken.
    Het zou namelijk goed kunnen dat je ei niet precies op de 12e valt (de app berekend dat aan de hand van gemiddelden), maar daar kom je alleen achter dmv temperaturen of ovulatietesten.

Deel Deze Pagina