Rare 'menstruatie' en temp blijft hoog

Discussion in 'Zwanger worden' started by papillons, Oct 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

Aug 6, 2014
    1,022
    159
    63
    Hoi dames.

Ik zit nu 12dpo of dag 2 van mijn nieuwe cyclus. Welke van de 2 ben ik niet achter.

Ik verlies amper bloed, maar wel grote zeer taaie/stugge bijna zwarte stolsels. Misschien dat ik in 3 dagen tijd 2 mililiter bloed ben verloren, de rest is alleen stolsels. Het lijkt mij foute boel. Donderdagmiddag begon het met wat bruinverlies en sinds vrijdag dus stolselverlies.
    Herkent iemand hierin?

Daarnaast blijft mijn temperatuur tot nu toe hoog. Mijn temperatuurkaartje staat al op een nieuwe cyclus. Mijn basale temperatuur is 36.35 graden. Na mijn eisprong zit ik steeds tussen de 36.8/37.0. Mijn temp is 0.1 graden gedaald in vergelijking met gisteren.
    Ook ben ik behoorlijk moe, erg pijnlijke tepels en bij vlagen misselijk.

Raar toch?

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,215
    181
    63
    zeker raar! Ik herken het ook wel een beetje. Ik zou 13 oktober ongesteld moeten worden. maar het begon bij mij al op 10 oktober(bruin verlies) de 13de werd het meer.. en dat was de 15de klaar. Nu begon het de 17de weer met bruin verlies. En ook mijn temperatuur zit rond de 36.8 - 37.1 normaal zou het nu 36.6 moeten zijn.. Ook ik begrijp er niks van.

Overigens heb ik een negatieve test gedaan! maar het is wel een beetje vreemd deze ronde!

3. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

Sep 14, 2014
    1,277
    0
    0
    Hier ook een rare cyclus!
    Ik heb vandaag mijn NOD (bij een normale cyclus). Vanaf di al bruin bloedverlies bij afvegen. Steeds hele kleine beetjes. Woe niks maar rest van de dagen wel. Vrijdag heel iets rood bloedverlies en gisteren weer bruin. Vandaag ook steeds kleine beetjes. Zonder stolsels trouwens. Ga er vanuit dat mn menstruatie gewoon begint/begonnen is en ook dat vandaag mijn 1e cyclusdag is.
    Tempen doe ik niet, dus geen idee wat die is.

Weet wel dat ik het heel irritant vind, die onzekerheid! :x

Share This Page