Tips dagje weg vriendinnen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door EdN, 27 mei 2024.

  1. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.702
    3.478
    113
    Ik trakteer mijn zus ieder jaar op een gezellige dag weg samen, als bedankje voor het zijn van een superlieve oppas voor mijn kinderen. Meestal gaan we naar Pinkpop of een ander leuk festival, maar dit jaar lukt PP niet qua datum en we vinden de line up van andere festivals eigenlijk niet zo bijzonder, dus we zoeken iets anders. Ook qua gewone concerten hebben we niet echt iets kunnen vinden. Misschien een gezellige stad bezoeken of zo, maar we willen eigenlijk wel echt iets leuks doen (leuke voorstelling, originele activiteit, museum, enzv). Misschien een keer een dagje wellness heb ik ook overwogen, heb ik nog nooit gedaan en als ik heel eerlijk ben trekt het me ook niet echt, maar je moet alles eens geprobeerd hebben, nietwaar? Maar wat en waar zijn dan aanraders? Ik sta open voor alles! Dus wie heeft er leuke ideeen?
     
  2. Linda86

    Linda86 VIP lid

    Wat leuk! Mijn zusjes en ik doen 1x per jaar "zussendag", dan plant een van ons een activiteit en daarna gaan we ergens lekker eten.
    We zijn er pas een paar jaar geleden mee begonnen, dus nog niet heel veel inspiratie, maar wat we tot nu toe hebben gedaan:
    - indoor skiën
    - indoor snowboarden
    - dagje Valkenburg, met oa grotbiken
    - windsurfen

    Dit jaar is m'n middelste zusje aan de beurt om het te regelen, maar ze heeft een knieblessure, dus alle actieve dingen vallen af. Nu zat ze volgens mij te denken aan Prison Island in Eindhoven.
     
  3. EdN

    EdN VIP lid

    27 mei 2011
    8.702
    3.478
    113
    Wat een leuk lijstje al, ik ga alle tips even opzoeken.
     
    Linda86 vindt dit leuk.
  4. Anna009

    Anna009 VIP lid

    30 mei 2008
    9.251
    4.487
    113
    Home
    Ballonvaart
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.931
    7.038
    113
    Vrouw
    Brabant
    MuZIEum vonden wij een paar jaar terug leuk om te doen. Zit in het centrum van Nijmegen dus daarna kan je gezellig de stad verkennen, wat eten, winkelen.

    https://muzieum.nl/
     
  6. olleke

    olleke Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    4.636
    3.881
    113
    Iets waarmee je samen je grenzen verlegd, parachutespringen of zo (uit een vliegtuig of anders indoor skydiven). Abseilen van de euromast etc
    Een workshop sieraden maken, chocolade workshop of iets anders creatiefs.
    Kookworkshop
    Welness
     

Deel Deze Pagina