Drukte julianatoren

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Sophie221, 17 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Wie is er heel kort geleden met mooi weer geweest in julianatoren? Was het druk? Is alles goed geregeld? Wachttijden? Ik hoor het graag!

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Ik ben maandag geweest, het was afgeladen vol (even druk als voorheen op een warme zomerdag), ze draaien de attracties alsof het een rustige dag is dus om en om. Van 12.30 tot 13 15 zouden de attracties dicht zijn en moet je gaan picknicken. Voor de wc's ook gemiddeld 10 min wachttijd. Achtbaan zeker 20 minuut wachttijd, bootjes ook. Andere attracties minuut of 10 gemiddeld. Niet alles wordt bezet in de attracties ivm afstand. Wachtrijen staan niet overal duidelijk aangegeven. 1,5 meter afstand houden door de hoeveelheid mensen niet mogelijk. Er zijn geen shows.

We hadden kaarten met korting en kids hebben het leuk gehad maar er zijn pretparken die het in mijn ogen beter hebben geregeld en waar je makkelijker afstand kan houden. Ik voelde me er zelf niet prettig bij, het was te druk.

Sophie221 vindt dit leuk.
  3. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw

Dank je voor je duidelijke toelichting. Wij hebben kaartjes maar gaan dan in september als de scholen weer begonnen zijn.

sabagirl vindt dit leuk.
  4. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.570
    3.507
    113
    Wij zondag geweest en het was niet normaal druk. Afstand houden was bijna niet te doen. Mensen gingen ook gewoon in het vak met kruis staan. Bij de wc's konden we wel zo doorlopen.

Wij hebben een paar attracties gedaan en zijn al op tijd weer naar huis gegaan.

Morgen gaan we naar attractiepark Slagharen en ik ben zeer benieuwd hoe het daar is.

Deel Deze Pagina