Ik wil voor ons zoontje straks een eigen kerstbal die hij elk jaar weer in de boom kan hangen. Liefst waar zijn naam dus op staat en misschien ook zijn geb datum. Heet zo iets een geboorte kertbal? Ik wil dus niet zo'n doorzichtige plastic bal waar een foto in gaat maar echt iets moois beschilderd ofzo. Heeft iemand een leuke tip of adresje?
Noa krijgt elk jaar een kerstbal van opa en oma en de eerste keer een gegraveerde bal met de tekst mijn eerste kerst en noa 26-01-2010. Daarna mocht ze zelf 1 uitzoeken. Ze hebben hem uitgezocht en laten graveren bij een hobby winkel bij hun in het dorp.
Ik heb voor ons meisje zelf een kerstbal beschilderd maar als je googeld op "kerstbal met naam en geboortedatum" dan kom je verschillende sites tegen (weet niet of ik hier linkjes mag plaatsen )
Ik heb een glazen bal besteld bij origineel cadeautje ofzo! Voor de rest krijgt hij ieder jaar een nieuwe, vanaf komend jaar mag hij zelf gaan uitzoeken!
Ik koop liever niet zo'n plastic bal met foto. Zoek meer naar een handbeschilderde bal. Meer traditioneler.
Die heb ik ook nog omdat die bal op de foto nog niet klaar was vond de vrouw van de winkel het zielig dat ze nog niets had. Zal er morgen of zo even een foto van maken als ik hem kan vinden. Heb je geen hobby/handwerkwinkel bij je in de buurt want daar komt deze vandaan.
Onze kids hebben alle drie een eerste kerstbal gekregen van opa en oma Mijn vader heeft hun naam en geboorte jaar erop geschilderd bij Groenrijk gekocht, heb je elk jaar hele mooie mijn eerste kerstballen
KERSTBAL | Kidz-Serviez En deze ook nog kunnen vinden https://www.facebook.com/pages/Kerstballen-made-by-Sanne/504501016311995 Hier staat ook nog wat Nieuwe pagina 1
Ja ik zag bij die eerste een bal nav een geboortekaart. Wij hadden een kaart van studio pimpelmees met vogels enzo. Dat zou wel gaaf zijn op een kerstbal.
Wij hebben een hele mooie gekocht bij de Intratuin, dankzij een tip hier! Ook een leuk blauw speentje voor in de boom erbij gekocht, heel snoezig.
Wij hebben deze, die met giraf voor de jongste, met beer voor de oudste. We hebben deze toen gewoon bij een tuincentrum gekocht.
Ik wil ook graag een "eerste kerstbal". Ik weet alleen nog niet of ik bij een tuincentra/kerstmarkt zo een kerstbal koop (die vind ik vaak heel leuk qua opdruk) of dat ik echt een persoonlijke laat maken met zijn naam etc. erop.