Tips dieet tot afspraak diabetesverpleegkundige

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Feline31, 20 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ziet er keurig uit. Sommige mensen reageren gewoon extreem op het drankje. Ga gewoon zo door dan heb je er buiten een extra echo hier en daar geen hinder van.

2. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Dankje! Ja doe ik ook hoor. Hadden afgelopen donderdag weer en echo en haar buikomvang is toch echt wel fors dus...

3. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Zijn ook mensen zonder diabetes die forse kindjes krijgen he en mensen met die toch een klein of gemiddeld kindje verwachten. Komt vast allemaal wel goed. Ze gaan je alleen wat extra in de gaten houden. Maar dat is opzich ook best fijn.

4. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Nee niet raar hoor..waarschijnlijk heb je dat drankje gewoon niet goed verwerkt zeg maar.Dan gaan ze voor het zekere in dit geval.Maar mooi dat je zulke waardes prikt,dan is er voor jou niks aan de hand.Je eet denk ik ook gezond,met slecht eten ga je wel pieken denk ik.Als ik aardappelen had gegeten piekte mijn waarde.Zowiezo voel je het als de waarde te hoog is.Je wordt lichamelijk gewoon slecht en slap.Mijn baby was op echo’s normaal gemeten.Ze is ruim 7 pond geboren,terwijl mijn andere kinderen ruim 8 pond waren.Toen had ik geen suiker.Het kan gewoon zo zijn dat je kindje fors is maar dat het niet door t suiker komt.

5. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Thanks voor al jullie reacties. Ik houd me gewoon strikt aan het dieet en dan komt het vast goed..

Zit alleen heel erg met de barbecue morgen in mn maag. Mn schoonzus houdt al super rekening met mij en gaat allemaal gezonde salades enzo maken maar je eet toch heel anders en veel meer gespreid en waarschijnlijk meer

Heb er gewoon minder zin in daardoor terwijl het morgen een heel leuke dag moet worden!

Misschien tussendoor paar keer prikken?

6. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Vlees bevat relatief weinig koolhydraten. Dus dat is alvast positief. Met jouw waardes zou ik er gewoon lekker van genieten! En dan kom je een keer iets hoger uit. Dat maakt echt niets uit. Probeer niet te streng voor jezelf te zijn want dan gaat het nog lang duren.

7. Mery

Mery Bekend lid

24 mei 2017
    697
    278
    63
    Vrouw
    Van prikken wordt je suiker niet minder,je zou beter meer vlees enz kunnen eten dan salades/brood.Je kan ook gegrilde groenten of groenten salade kunnen nemen..

8. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Als je trouwens een keer wat hoger prikt en je denkt hee dat komt dus hierdoor. Kun je dat even noteren bij opmerkingen in je boekje. Dan kun je ook achteraf zien waar het door kwam.

9. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    met jou waardes zou ik me daar echt niet druk om maken, ik zou er zelfs niet eens aan denken! gewoon lekker genieten! en mocht het ineens wel iets hoger zijn weet je waarvan het komt!

10. Feline31

Feline31 Bekend lid

11 feb 2017
    927
    588
    93
    Dank jullie wel voor jullie reacties
    Ik ga morgen proberen een beetje op te letten en te genieten tegelijk.

Mery vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina