Pff wil even op marktplaats strunen, maar op elke pagina die ik zit komt er steeds zo balk in de pagina met foto;s van dingen die ik niet eens zoek. Daardoor kan ik niet bij de maat 50 tm 62, maat 104, bedden en boxen, oppas en kinderopvang. Kortom de bovenste stukken. Hebben jullie hier ook last van? Weten jullie hoe ik die balk daar weg krijg. De pijltjes staan er boven, en dan de balk met spulletjes eronder, die hoort volgens mij tussen de pijltjes te staan waarmee je ze kan bekijken, maar op de een of andere manier, gebeurd dat niet. Ik erger me er zo aan omdat ik nu dus niet alles kan bekijken.....
Ik kan gewoon steeds die bovenste dingen niet bekijken omdat die balk er steeds in zit, terwijl ie tussen die pijltjes hoort te zitten argg!!
Bij mij is dat niet zo. Kan je het niet wegklikken met het kruisje? Anders misschien even opnieuw opstarten.
Nee het is niet de reklame maar een balk van dingen die ze je aanbevelen ofzo. Het zijn advertenties van anderen, de meest gezochte advertenties ofzo staat er bij?