Wat was het laatste waarover jij aan het denken, fantaseren, piekeren of mijmeren was voor je dit topic opende? Ik las een artikel /reclame dat een bepaalde loterij nu op zoveel miljoen staat, waardoor ik automatisch begon te fantaseren dat als ik een prijsje in de loterij win ik net even een andere categorie huis kan kopen dan het doorsnee rijtjeshuis of hoekwoning waar ik nu naar op zoek ben. De prijzen zijn absurd met de bedragen die overboden worden. Zag het nieuwe, niet te grote, leuke huis al helemaal voor mij
Ik was net nog ff Discovery ID aan het kijken voor ik m'n bed in duik en vraag me dan iedere keer weer af wat sommige mensen toch bezielt om een ander zó koelbloedig en wreed van het leven te beroven
Werk: ik ben bezig met de randomisatie voor een studie, maar ik snap de epidemioloog/statisticus niet hoe ze tot de aantallen komt. Ze heeft het al een paar keer uitgelegd, maar ik heb daarna alleen maar meer vragen. Eigenlijk hoef ik haar advies alleen maar op te volgen, maar ik wil gewoon weten hoe het zit.
Piekeren over werk, ben met de laatste examens bezig van mijn opleiding en baal zó dat ik het niet optijd red. Voelt als falen. Terwijl we best een pittige tijd gehad hebben. Maar voelt gewoon niet oké. Ook niet naar mijn werkgever toe dat ik verlenging moet vragen. Kost hun weer een hoop geld e.d. Maargoed, het is wat het is. Verder, Piekeren over zoontje. Hij gaat naar groep 3 maar loopt met zijn motoriek flink achter. Krijgt een aangepaste stoel en tafel zodat hij een betere houding krijgt en het zitten minder energie kost. Heeft andere potloden, pennen en schaar nodig maar helaas is dat niet voldoende. Nu is de vraag wat er dan nodig is. Hij heeft minder gevoel in zijn lichaam en helaas dus ook in zijn hand Vind het zó sneu dat hij zoveel problemen heeft
Mijn oudste kwam net uit bed om te zeggen dat hij niet geslapen had. Heeft hij wel want ik heb gekeken. Ik werd uit mijn slaap gerukt en zei dat hij niet hoefde te huilen omdat hij nu zeker nog 2 uur kan slapen en ik denk dat hij wel geslapen heeft omdat ik bij hem ben geweest, zij het wat licht wellicht? Met hem naar wc geweest slokje water en naar bed gebracht. En toen was ik me aan het afvragen of ik niet anders had moeten reageren volgens how 2 en had moeten zeggen dat het vervelend was enzo. Om me vervolgens te bedenken dat ik dat dus niet half in slaap kan bedenken dus dat het stom is dat ik zoiets ga overdenken.
Dat ik naar een huis ga kijken en pieker of ik het wil (ja!!!!), maar vooral pieker of dan ons bod zal worden geaccepteerd. De spanning!!
Ik was bezig met kijken naar welk badstrandje we vandaag gaan we wonen naast een strandje, maar willen eens wat anders ontdekken. Ik hou ervan als het lang ondiep is, want onze kids zijn nog klein. Dus ik heb een paar locals (die hier al langer wonen dan onze 4 jaar) om tips gevraagd.
Waarom mijn vriendin nooit belt als ze hulp nodig heeft?! Ze komt uit Spanje en woont hier nu een jaar of 8. Ze denkt dat vriendinnen alleen voor leuke dingen zijn en niet voor de ellende. Hoe vaak ik ook zeg....in voor en tegenspoed! Zucht
Man heeft N. naar de opvang gebracht daarnet met de fiets, en vroeg me af of hij haar een vestje had aangegeven of op zijn minst sokken. Denk het dus niet, en het is nu best nog fris met alleen shirt en lang broekje. & dan denk ik gelijk: als ze nu maar niet ziek wordt. Gevolgd door: ach hij zal het wel weten toch.
kan je het wiel er af halen? Dan kun je m namelijk ff in emmertje heet water doen. Of wat ik ook wel eens deed was water koken en dan vrij snel eroverheen gieten (heb geen luchtbanden), dan ging het meeste ook al weg. Hoe dan ook, succes! Echt goor klusje
De afgrijselijke droom die ik vannacht had… Soort van HandmaidsTale, toen een ontsnapping, verstoppen. Echt bizar en ik schrok wakker. Moet echt even bijkomen
Hoe laat ik naar de stad zal gaan. L heeft sandalen nodig maar mijn pakketje komt over een uur ongeveer. Maar vanmiddag kan ik ook niet. wat een dilemma
Dat de baby echt moet blijven zitten, zeker tijdens de verbouwing waar we in zitten (en omdat het qua termijn nog lang geen tijd is!)