tips echo afspraak tijdens werktijd

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Tunisiana, 20 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    ik zou in dit soort situaties altijd eerlijk zijn, mocht het om wat voor reden dan mis gaan dan hoef je het niet dan pas te vertellen (natuurlijk hoop ik dat uiteraard niet!!!) en kan je baas gelijk de uitkering regelen vanwege ziekte bij zwangerschapsgerelateerde klachten.
    En dat het een man is is natuurlijk bullshit, hij heeft misschien zelf ook een gezin (of gaat er 1 stichten, of heeft broers/zussen die kinderen hebben etc).

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ze is zeven weken zwanger :(:(

En mbt het aanvragen , dat is verplicht bij 3 wk voordat je met verlof gaat... Aardig is anders maar dat is het termijn.. De meesten doen het eerder maar niet al bij zeven wk

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Nou ik zeg gewoon dat ik naar het ziekenhuis moet... En ik vind het echt niet erg dat ze denken dat ik iets heb, want ik heb naast mijn baby in mijn buik - ook een cyste in mijn buik (had ik bij 6.5 week zwangerschap nog niet en bij 8.5 week was die cyste al 2.5 cm groot!).. Door alle hormonen zou dat zich ontwikkeld hebben zei de VK. Ik zou gewoon zeggen dat je iedere keer naar t ziekenhuis moet en dan zeg je het met 12 weken toch gewoon?

Deel Deze Pagina