hoi allemaal Ik wil aan jullie vragen of jullie nog leuke tip hebben voor levy zijn eerste verjaardag . Ik wil iets exstra s doen wat het is ook nog eens 2 de kerst dag . maar wat ik weet het niet , en als jullie nog makkelijke hapjes weten . alle leuke ideeen zijn welkom . bvd yvonne
wij willen sowieso iris een eigen taartje geven, zodat ze lekker kan kliederen. verder taart voor de visite..... ik denk dat ik wat andere hapjes wil doen dan ham en kaas.... ik zal eens speuren of ik wat lekkere dingen kan vinden.
Met Lotte's verjaardag heb ik knakworstjes in bladerdeeg gemaakt, erg lekker voor zowel jong als oud Veel plezier met de voorpret!
Alvast allemaal bedankt voor het meedenken . Ik vind het nu vooral moeilijk omdat het ook kerst is . maar wat ik wel al weet is dat levy ook een eigen taartje krijgt . en verder doe ik meestal hapjes met ham en augurk . wat ook erg lekker is , vierkantjes van brood maken en daar roomkaas op en daarop zalm , kan je van te voren maken en dan in de koelkast . groetjes yvonne ps die bladerdeeg hapjes vind ik ook een leuk idee .
hoi meiden ik ben bang dat ik de taart zelf moet gaan maken , want er is natuurlijk niks open en anders moet je de taart 2 dagen van te voren halen , dat is ook niet lekker . dus als jullie leuke en makelijke recepten voor taarten hebben weten , hoor ik het graag . ps het taartje voor levy die hij met zijn handen mag eten word gewoon z on klein diepvrie taartje . yvonne
Een lekkere appeltaart? En anders een kwarktaart ofzo. Je kan ook kant en klaar bodems halen, zodat je alleen de vulling maar hoeft te maken. Lekkere hapjes... komkommer met zalm of tonijn, kaasjes, toastjes...
o die broodjes met roomkaas en zalm klinkt erg lekker..... i kheb het voordeel dat sape bakker is, dus die komt met een speciale taart thuis voor iris.... met een leuk plaatje erop.... en voor haarzelf maakt hij ook zelf het taartje.... ik vond dit nog: kerst tomaatjes met avocadoroom voor 20 stuks. - 10 kerst tomaatjes - 1 el pijnboompitten, geroosterd - 1 avocado, geschild en ontpit - 2 takjes basilicum, grof gehakt. - 1 el citroensap. snijd de tomaatjes doormidden en wip met een theelepel de zaadjes uit de helften. pureer met een staafmixer de avocado met de basilicum en het cotroensap. schep met een theelepel wat avocadomengsel in elke tomaat helft. strooi er de pijnboompitten over. dit wil ik ook maken.. klinkt errug lekker
Ken het probleem Hier is de eerste verjaardag op oudjaarsdag Denk dat het hier gewoon taart en hapjes wordt Niet te moeilijk
Of lekker zelf appelflappen maken met bladerdeeg Vicky! Die happies met zalm en roomkaas is idd errug lekker! Je kan ook een quiche maken is ook wel snel en makkelijk.
Yvon? kan je niet een verse taart laten maken en die gewoon invriezen? ik laat een taart maken met een foto erop voor popke en ik maak zelf een klein taartje waar ze lekker in mag graaien hihi heb nu al voorpret , die 2 oudste deden niets maar Caitlin graait nu al overal in dus dat wordt lache en ow ik ben trots op me popje ze kan hiep hiep hoera doen met der handjes jajajaja eindelijk snapt ze het ik had de moed al opgegeven nu nog ff hoewaaa leren zeggen
Dat is misschien ook wel een goed idee , ik zie het eigenlijk niet zo zitten om zelf taart te maken . je hebt het al zo druk . ashley zat echt helemaal onder de taart , ik moest haar daarna echt in bad doen . en ik denk dat levy ook wel goed gaat graaien die kan nu al nergens afblijven . Voor jou meissie is het al bijna zover . alvast een hele fijne eerste verjaardag . yvonne
ik wilde met Elyesa zijn verjaardag wat ook niet zo lang meer is hem een taart voorschotelen en hem dan volledig zijn gang laten gaan lijkt me zo geweldig om te zien.