tips eigen shop beginnen

Discussion in 'De lounge' started by mabidami, Sep 9, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Denk door je presentatie.
    Je wil kijken of het wel lukt, maar daar krijg je zo echt geen idee van. In die zin zonde. Beter goed doen, dan weet je of het lukt of niet.
    Het zal wel echt heel lastig worden. Er zijn zoveel sites en winkels met kinderkleding.

2. mabidami

mabidami Fanatiek lid

Apr 14, 2008
    1,021
    2
    38
    Bedankt allemaal voor de tips. Ga er mee aan de slag.
    Wat mij betreft mag deze dicht. Geen idee hoe dat moet.

3. Syane

Syane VIP lid

Aug 21, 2013
    12,245
    11,826
    113
    Op het uitroeptekentje in je bericht duwen en dan het beheer vragen om hem te sluiten.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Je mag mij een link pb-en dan kijk ik er wel even naar.

Als je echter wilt verkopen moet je goed nadenken over wat jij te bieden hebt wat de concurrentie niet heeft, wat maakt jouw shop bijzonder. Want idd, het barst al van de online kinderkleding winkels.
    En zorg in elk geval dat je een goede, duidelijke professioneel ogende website hebt met mooie foto's, wellicht moet je daar een betere camera voor aanschaffen.

Heel veel succes! 😊

5. Tooss

Tooss Actief lid

Apr 11, 2015
    163
    2
    18
    NULL
    NULL
    De kwaliteit van de foto's, en wat anderen al zeiden, het lijkt wel oude collectie.

6. Linnepin86

Linnepin86 Fanatiek lid

Jun 10, 2013
    1,324
    184
    63
    Gelderland
    Kun je mij de link ook pb-en? Werk zelf bij een grote internetwebshop dus wil wel even meekijken. Ga je kinderkleding verkopen? Ik denk eerlijk gezegd dat het kansloos is (sorry). Wij hebben het een paar seizoenen geprobeerd (zeer groot klantenbestand, verkopen speelgoed, boeken & deco) maar het is niet gelukt. Om zo'n zaak helemaal vanaf de grond toe op de bouwen (helemaal in deze tijd, er is al zoveel) is heel moeilijk! Wil je wel heel veel succes wensen.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,274
    2,976
    113
    Op verzoek gesloten.

Share This Page