losec

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 1 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

We zijn 1,5 week terug gestart met lose vanwege vermoedelijke reflux.
    Nu leek het te helpen, want onze dame werd rustiger en begon zich te ontwikkelen en te lachen.
    Nu is ze sinds gisteren weer erg onrustig en wil alleen maar bij ons zitten.
    ook hoor je haar af en toe slikken en zoals nu in haar slaap kuchelen alsof er iets dwars zit/omhoog komt.
    zou dit een bijwerking kunnen zijn van de losec?
    vrijdag was ik het door de drukte vergeten en vond ik haar net zo als de dagen ervoor en niet zo onrustig als ze normaal was.

ik twijfel of we er wel mee door moeten gaan, omdat we gewoon niet zeker weten of ze reflux heeft en of het dus wat doet.
    ook kwijlt ze veel meer sinds ze de losec gebruikt.

Wat zijn jullie ervaringen?

2. oxbow

oxbow Niet meer actief

niemand ervaring?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik gebruik geen losec maar nexium.
    Hier werkte het pas na een tijdje.
    Ik zou nog even geduld hebben, steeds wisselen van medicatie is ook niet goed.

4. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoihoi

onze dochter kreeg eerst ook losec ging ook een tijdje goed totdat ze een groeitsputje kreeg en toen kreeg ze weer last van de reflux veel huilen weer en veel opboeren toen overleg met de ka gehad en toen overgestapt op de nexium en molitium gaat perfect. Kijk het gewoon nog ffies aan en anders zou ik gewoon overleggen.

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar dagen losec gebruikt maar ik kreeg het er bijna niet in, daarna ook nexium, duurde idd even voor het werkte maar de slokdarm was ook ontstoken want hij spuugde bloed

6. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Wij zijn gestopt met losec omdat ik de bijwerkingen erger vond dan de kwaal. En we waren beste wat bijwerkingen gewend van Motilium en Zantac.
    Nooit stoppen zonder overleg met je (kinder)arts hoor...
    sterkte er mee.

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

vandaag heb ik overleg met de kinderarts en wil toch wat anders gaan vragen.
    Want heb het idee dat ze er echt misselijk van is en dat is ook niet de bedoeling lijkt mij, helemaal niet odat ze al niet echt lekker gegroeit was.

Deel Deze Pagina