tips en advies eerste loopschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door shirley1987, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Titel zegt het al... waar moet ik op letten?

Help!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zou zijn voetjes eerst op laten meten bij een goede schoenenwinkel, dan weet je de maat. Schoentjes moeten heel flexibel zijn als ze net lopen. Loopt hij al los?

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb 1 tip ga naar een goede schoenenzaak!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Zo veel mogelijk zonder schoentjes laten lopen zowiezo! Hierdoor kunnen ze goed de tenen bewegen voor het evenwicht.

En verder lijkt het mij gewoon dat je let op de dingen waar je zelf ook op let bij het kopen van schoen

(pasvorm, stevigheid, maat, materiaal)

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Zorg dat de zool flexibel is en de pasvorm goed. Laat je inderdaad adviseren in een schoenenspeciaalzaak.

6. shirley1987

shirley1987 VIP lid

6 jul 2011
    5.392
    2.113
    113
    Dank jullie wel... hij zet net de eerste losse stapjes... en thuis doe ik hem sowiesi geen schoentjes aan

7. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ahhh, leuk joh!

8. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier hetzelfde...hij loopt bijna maar al heel lang achter zo'n wagentje. We hebben net shoesme 'babyproof' gekocht met van die nopjes eronder nadat we de voetjes hadden laten opmeten. Mevrouw in de winkel zei dat het juist beter is wat aan de voeten te doen binnen omdat tegenwoordig iedereen laminaat heeft en het dus allemaal vrij hard aan komt. Of het waar is of een verkooptruc weet ik niet maar mijn kleine man heeft toch wel vaak koude voetjes dus hier is het wel fijn.

Succes, C.

9. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.883
    395
    83
    uh mijn zoontje heeft leren los lopen op nike aire max :D

10. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Inderdaad in een goede schoenenzaak (waar ze bij voorkeur ook veel kinderschoenen verkopen) de voetjes op laten meten, misschien wel in meerdere zaken (heb ik laten doen en dit verschilde 1 maat!).
    Verder zou ik inderdaad kijken naar extreme flex schoentjes nu hij net loopt. Tegen de tijd dat hij een maat groter nodig heeft kun je naar een steviger zooltje!
    Wij hadden als eerste schoentjes die van shoesme babyproof extreme flex, erg fijn en flexibel schoentje! (wel prijzig, maar goede schoenen zijn wel belangrijk...)
    Ze doen meestal 3 maanden met 1 maat volgens de mw uit de schoenenzaak en dat klopt ook wel ongeveer!

Deel Deze Pagina