Eindelijk, hij drinkt uit een tuit!

Discussie in 'Voeding' gestart door elsa, 12 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    hoi,

een klein berichtje, ben zo blij. mijn mannetje drinkt eindelijk uit een uit! vanaf 8 maanden al geprobeerd en steeds maar blijven volhouden, maar nee hoor. hij wilde alleen een flesje en niks anders. ook geen beker, geen rietjesbeker, helemaal niks.

en nu, alsof hij nooit anders heeft gedaan, drinkt hij uit een tuitbeker (harde tuit). denk dat hij op het kinderdagverblijf inspiratie heeft opgedaan :D :D want hij drinkt alleen uit de tuitbeker die ze daar ook hebben (hoezo kieskeurig...)

heb hier zoveel topics geopend over dit onderwerp, dat ik dit toch even wilde delen met jullie. het blijkt wel weer, die kleine boef begint met dingen wanneer hij eraan toe is, gewoon blijven volhouden. dat is met zoveel dingen. toen ik dacht, gaat hij nog niet tijgeren, ineens deed hij dat. idem met kruipen en staan.

groetjes!

2. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi hoi, wat goed dat het eindelijk gelukt is. Kan me voorstellen dat je nu trots bent!

Zo zie je maar: komt allemaal vanzelf een keer goed :D .

3. elsa

elsa Bekend lid

14 mrt 2007
    693
    0
    0
    eindhoven
    ja, stom is dat he? ik was natuurlijk al heeeeeeeeeel trots op hem :) maar steeds heb je van die dingen dat je denkt, waarom doet hij dat nou niet? en heb ik me weer voorgenomen om me er voortaan niet meer druk om te maken en het allemaal maar te laten gebeuren, maar op een of andere manier.......mij lukt dat niet.....hahahahahahahaha

4. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Hoi,
    Wat grappig, hier ook. Ik las op de site van het voedingscentrum dat ze vanaf 1 jaar alleen nog uit gewone bekers mogen drinken ipv zuigfles of tuitbeker. Nouja, zeg! Ons ukkie vertikte het ook altijd of snapte het niet (anti-lek). Na dat gelezen te hebben heb ik toch maar weer een poging gewaagd en jawel, nu drinkt ze wel uit een tuitbeker. Dus daar gaat nu de roosvicee uit. Maar de melk krijgt ze van mij nog lekker uit een zuigfles, lekker knus, vooral voor het slapen gaan ;) .

Deel Deze Pagina