Tips en ervaringen gezocht:afrasteren balkon zodat katten erop kunnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Maedra, 15 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar klimmen ze in,ziet er wel grappig uit..vooral van de andere kant (even de oksels luchten haha)...

Wij hebben groen kippengaas 1x1 cm (vierkantjes :D )... zie je haast niets van.Een paar tientjes ben je zo kwijt..maar dat is weer heel wat voordeliger dan het door een bedrijf te laten maken ;)

2. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Via nettenlijn.nl (of com?) heb ik toen mijn net gekocht. Fijn bedrijf en niet duur.

3. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Een vriendin van ons heeft het ook zelf gedaan. Gewoon met mooie houten latten en kippengaas. Dat was echt een traditioneel balkon.
    Maar het resultaat was perfect!
    385 euro lijkt mij wel erg duur hoor.

4. Maedra

Maedra Fanatiek lid

29 okt 2009
    1.558
    0
    36
    Rotterdam
    Bedankt voor al jullie reacties en zelfs foto's! :) ik ga het straks even rustig bekijken allemaal.

5. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    315
    39
    28
    omgeving rotterdam
    Wij hebben onze tuin ook afgezet voor de katten. Hebben de netten bij nettenlijn besteld. Voor liefhebbers kunnen we foto,s doorsturen.

6. wonderfull

26 mei 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf ook een kat en hij is er ook gek van om een kijkje op het balkon te nemen. woon ook 4 hoog.
    dus durf hem absoluut niet los te laten omdat hij nogal lomp is en erg nieuwsgierig en overal op wil klimmen.

ik heb zelf een touwtje aan de waslijn gedaan waardoor hij lekker buiten alleen kan rondlopen op het balkon zonder dat ik mij zorgen hoef te maken.

7. Katalaya

Katalaya Fanatiek lid

3 jan 2009
    4.937
    4
    38
    Pubertemmer
    In een vogelkooitje
    Ik ben wel benieuwd...

Misschien is een apart fototopic een goed idee? Kunnen we ideeen opdoen van elkaar..?

Deel Deze Pagina