Meiden, ik heb even jullie hulp en tips nodig.. Ik moet een voorraadje in de vriezer gaan opbouwen, maar kolf zo ontzettend weinig! Het heeft nog niet echt haast, maar iets meer mag het toch echt wel zijn Ik kolf nu tussen de voeding van 19u en 23.30u.. kolf dan maar 80-100cc Gebruik een dubbelzijdige elektrische kolf en ben dan ruim een kwartier bezig om het er enigsinds uit te krijgen.. Welk moment kan ik het beste gebruiken om te kolven? Voed namelijk nog volledig en heb geen echte doorslaper Heeft elke voeding nakolven nog extra effect? Heb eindelijk bijna geen stuwing meer en dat bevalt me namelijk wel Komt dit dan weer terug? Ben goed ontspannen, heb de ruimte en tijd.. dus verder geen belemmeringen.. Wie kan er helpen? Alvast bedankt!
Ik heb al een paar keer gelezen dat een uurtje na de ochtendvoeding voor veel dames een goed moment is ote kolven. Ik had 's ochtends nog wel eens stuwing, dus dan kolfde ik gelijk na de ochtendvoeding. Een uur erna heb ik nooit geprobeerd. Ik kon 's avonds na het douchen altijd wel goed kolven. 80-100 cc is geen slechte opbrengst, voor kolven naast de gewone voedingen.
hahah ok, dan moet ik het er maar mee doen vanmorgen na ochtend voeding idd iets meer gekolft.. ong.125cc dus ach, per dag toch zo ong 200cc dus kom er vast wel. Bedankt voor je reactie!
Als je straks voedingen kolft in plaats van TUSSEN voedingen door kolft, zal je zien dat het meer oplevert Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, het is niet dat er maar druppeltjes uitkomen - het zijn gewoon de 'leftovers'
Mooie opbrengst hoor!!! Ik kolfde ook direct na de ochtendvoeding. Had een immense voorraad en die heb ik nu (3 maanden later) nog precies zo
hahah dan ga ik gewoon zo maar door, denk idd dat ik verwachte net zoveel te kolven als hele voedingen Bedankt voor jullie geruststelling! xx