Tips en Ideeen Kroeskopjes (L)

Discussion in 'De lounge' started by Kaaat, Jun 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ok, ik kom hier maar even binnenvallen, maar misschien hebben jullie hier iets aan:
    Natural hair glory.

Over verzorging, stijlen, tips over vanalles. Kan er niet over meepraten dus ik weet niet of het bruikbaar is, maar goed :)

2. Blemma

Blemma Fanatiek lid

Mar 11, 2013
    2,472
    16
    38
    Female
    Verpleegkundige in de wijk
    Heb een dochter met dun steil haar dun kant er niet over meepraten,

Maar o wat vind ik die krullenkoppies leuk!!!!

Wil ook zo crea aan de gang kunnen!

3. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,050
    938
    113
    Female
    Blemma je mag wel een keer komen creabeaen hoor :)

TempusFugit thanx, ga het zo idd eens bekijken..

Andere dames nog mooie modellen of tips?

4. Ieniemienies

Ieniemienies Actief lid

Mar 21, 2013
    313
    113
    43
    Female
    NULL
    NULL
    Ik gebruik shea butter voor kinderen ( zitten minder onnodige/ niet gezonde toevoegingen in). Ik haal het bij de toko en het werkt als haarlotion. Daarnaast gebruik ik een zachte haarvet. Als ik alleen de shea butter zou gebruiken, is het in een mum van tijd weer droog. De shea butter maakt hun haren, helemaal met de tangle teezer, makkelijk doorkambaar, zacht en glad. Ik vlecht hun haren meestal in. De ene keer recht van voor naar achter, de andere keer zigzag.

Je hebt ook natuurlijke shea butter in een plastic bakje. Dat verwarm je en de olie gebruik je dan (evt. aangevuld met haarvet). Mijn dochters en ik hebben geen Europees haar en mijn man heeft kroes haar. Shea butter gebruik ik al jaren.

Attached Files:

5. Blackberry

Blackberry Actief lid

Nov 26, 2013
    267
    0
    16
    NULL
    Noord Holland

Dit gebruik ik ook voor mijn dochters, erg prettig spul!

6. Linana

Linana Niet meer actief

Hoi dames!

Hier geen meisje met lang haar, maar een jongen met lang haar en 3 types haar op zijn hoofd.
    Ik gebruik soft & precious hair softener en curl la la en in control van aunt Jackie. Tot nu toe zijn dit de producten die zijn haar mooi en gehydrateerd houden en dat de hele dag door ipv een uurtje of 2 ;)

Ff fotootje van zijn haar

Attached Files:

7. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,050
    938
    113
    Female
    Mooi Linana!
    Ik ga van de week maar weer eens naar de Dappermarkt voor goede spullen, heb nu van alles wat, zolang het ook
    Moisteraiser is werkt t wel aardig.
    Ieniemienie zonder toevoeging maar dan pluist het wel eerder. Doe je t dan meerdere keren per dag erin of hoe?

Ik heb vanochtend weer wat nieuws geprobeerd ben best tevreden.

Attached Files:

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,050
    938
    113
    Female
    Hier zie je wel dat de scheiding iets strakker kan, maar ze heeft aan de zijkant minder haar dan boven op en dan vind ik t lastiger om de scheiding helemaal strak te doen vooral bij een klein meisje die niet helemaal stil zit :)

Attached Files:

9. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

Nov 5, 2010
    4,050
    938
    113
    Female
    En dan nog 1 omdat ie zo leuk is

10. Linana

Linana Niet meer actief

Leuk Taat! Zulke kapsels kan ik met een jongetje niet maken :p
    Soms is het maar goed dat hij een jongen is, anders zou ik hem nog meer lastig vallen haha
    En hoe vaak per dag? 1 keer! Het blijft de hele dag mooi gevoed, in tegenstelling tot de producten van african pride dream kids. Van dat laatste heb ik een heleboel meegenomen van curacao, maar werkt inmiddels niet meer ;)
    Echt topspul dat van aunt Jackie. Echt een aanrader.

Share This Page