Anel Boxkleed Boy (stof) | Boxkleden | Baby-Dump deze vandaag gezien of deze Marktplaats.nl > Prachtige quilt van Room Seven - Kinderen en Baby's - Dekens, Slaapzakjes en Inbakerproducten onderste is aparter, maar misschien beetje druk voor een boxkleed omdat er ook nog speelgoed bij komt of juist leuk? het is voor een jongen.
Ik vind ze allebei leuk! Maar de 2e toch leuker voor een meisje. Je 2 opties deden me denken aan het Nijntje Holland boxkleed, misschien is dat een leuke andere optie? Zie Boxkleed
ik neig ook iets meer naar de tweede... maar vraag me af of deze niet te druk is maar daar hoor ik jullie weer niet over?? meisjesachtig?
Ja, hij is drukker, maar dat maakt hem ook zo leuk! Hij is meisjesachtig vanwege het vele roze.. Maar op zich geeft dat niet zo toch? Is die 2e niet ergens te vinden in wat stoerdere kleuren?
Ik zou voor de eerste echt geen 38 euro betalen, hij is wel leuk, maar zoiets zie ik ook wel eens bij de kruidvat/trekpleister maar dan een stuk goedkoper. Nummer 2 vind ik wel erg leuk, en kan opzich ook wel voor een jongen.
ik vind de 2e meer voor een meisje, maar waarom kiezen uit deze? Er zijn nog zoooooooooooveeeeeeeeeeeel leuke boxkleden?
Ik vind de tweede mooier, maar wel echt voor een meisje! Het is trouwens geen boxkleed, maar een gewoon kleed. Dus misschien te dun voor in de box. Kijk eens op www.misslittle.nl, zij heeft allemaal mooie spullen en ook boxkleden in die stijl: voor jongens en meisjes!
Op MP staan ook een hoop advertenties van handige mensen die er eentje voor je maken, helemaal naar je eigen zin. Heb ik ook laten doen, want ik heb een onhandige maat box, is ontzettend leuk geworden.
De onderste!! Maar ik denk ook dat hij niet echt handig is voor in de box; hij ziet er groter uit. Maar.... als speelkleed zou ik hem zelf ook wel willen Vind hem ook leuk voor een jongen; is ook afhankelijk hoe de rest van je huis eruit ziet. Past het in je stijl, dan staat het zeker super. Misschien niet direct als baby, maar daarna speelt je kindje ook veel op de grond. En buiten bijv. in het gras. Een kleed als deze kan dan super van pas komen! Kwaliteit van Room Seven is super; hier hebben we een hoes voor aankleedkussen die nog altijd heel mooi is. Er wordt nog wel laag geboden op het kleed. Ze zijn in echt echt wel best duur dus ben benieuwd wat de vrager ervoor wil krijgen. Lijkt mij wel meer dan de nu hoogst geboden 30 euro... Onze hoes voor aankleedkussen was al bijna 60 euro.... Ik vind je eerste optie beduidend minder mooi, maar is kwestie van smaak natuurlijk
Ik vind die eerste voor een jongen heel erg leuk. Heb je ook een kamer aankleding van die isd ook heel leuk. De tweede is een quilt is een deken die je voor de sier op het bedje legt. Maar de stof is wel heel leuk, maar meer voor een meisje vind ik.
meiden, de tweede is qua afmeting 80 bij 100 cm.. precies die van een box dus! Ik heb van schoonzus al een dunnig lichtblauw boxkleed gekregen dus deze kan er zo overheen..
Waarom neem je ze niet allebei dan? Je hebt er sowieso wel meer dan eentje nodig lijkt mij. Wij hebben er standaard 2 in de box liggen (lijkt mij iets fijner liggen) en eentje in de kast, voor als een van die andere in de was moet.