Hoi hoi, Ik heb vorige week besloten dat mijn cola light verslaving moest stoppen,het is gewoon echt niet gezond ( wel heeeeeel lekker) maar nee!! Het voelde niet meer goed! Het ging ook niet over twee glaasjes per dag maar echt ( ik schaam me dood) 2 liter per dag Dus vanaf vorige week over gestapt op Spa rood! Omdat ik wel wat 'gebubbel' wilde, Maar oh boy oh boy, ik heb sinds dinsdag koppijn, niet te doen bijna, zouden dat 'afkickverschijnselen' zijn? Graag jullie mening en misschien tips om minder hoofdpijn te krijgen, behalve gewoon weer cola gaan drinken Liefs ex colaverslaafde taart.
Ik ben er inmiddels 2 maanden af. Dronk net zoveel als jij. Hoofdpijn was snel over. Drink voor de prik spa groen. Maar echt lekker vind ik het niet eens .Heb nog steeds zin in cola light,had gehoopt dat dat nu wel een keer over zou zijn maar helaas .
Ik ben ooit geminderd met redbull drinken en daar kreeg ik ook zulke hoofdpijn van. Zijn inderdaad afkickverschijnselen. Was met 1,5e week over geloof ik..
Wow 2 liter.... Niet best eigenlijk. Denk niet dat je veel aan je hoofdpijn kunt doen. Je lichaam wil suiker
Ik ben ook cola light (en redbull een beetje) verslaafde. Mijn zwangerschap is een goede reden te minderen. (Em te stoppen met redbull) Het scheelt dat het ook echt niet smaakt vaak😊
Ja zijn afkickverschijnselen. Ik had dat tijdens mijn zwangerschap van mijn Redbull verslaving, hoofdpijn niet normaal!! Maar die verslaving is er nog steeds maar wel in mindere mate want moet mezelf tegenhouden om het niet te vaak te drinken. Alleen zit er vaak zo'n stemmetje in mijn hoofd dat ik trek heb in Redbull.
Klinkt inderdaad als afkickverschijnselen. Heb ik met koffie gehad. Dronk zo 12 koppen koffie op een dag. Na wat lichamelijke klachten vroeg de huisarts hoeveel koffie ik dronk Heb er een kleine 2 weken last van gehad. Even doorzetten dus
Goed van je! Wat dacht je van de schade aan je gebit? Een tip van mij: doe een scheut ranja door de spa rood!
Er is ook spa rood met smaakjes zoals cassis en munt enzo. Is dat niet iets voor je? Goed dat je gestopt bent met de cola!
Ik ben nu ook voor de 3e keer gestopt met drinken van cola light. De eerste 2 keer begon het weer ach dat ene glaasje kan wel ik stop morgen wel weer met drinken. maar al snel was het weer 2 liter per dag. En ook echt hoofdpijn en chagrijnig geweest van het afkicken maar was gelukkig met een paar dagen weer over. Ik vind het nog steeds lastig om het te laten staan maar wil het toch echt niet meer.
Gelukkig heb ik een goed en sterk gebit, maar het zal zeker wat doen met de glazuurlaag! Dan denk ik echt, En ik heb inderdaad deze week al een paar keer iets slimpie door de Spa rood gedaan!
Jaaahh heel herkenbaar. Het blijft nog wel even (evenals de drang naar cola). Hier inmiddels al 1,5 jaar cola vrij , maar ow ow ow wat was het lastig.
Ook hier een cola verslaving...... En mijn love handles groeien steeds meer. Soms probeer ik max. 1 a 2 blikjes per dag te drinken. Maar helemaal zonder lukt nog niet. Hiervoor dronk ik liters per dag.
Hier nog een cola (zero) verslaafde.. Helaas drink ik ook ong 2 l pd. Telkens neem ik me voor om er mee te stoppen, maar nog niet gelukt dus... Maar ik moet echt, ik heb nu als nieuwbakken moeder een voorbeeld functie. Daarnaast wil k zo lang mogelijk gezond blijven. Godzijdank heb ik ook een paar sterkte tanden in mijn mond Betreft de love handles.. Zou dat echt door de cola zero/light kunnen komen? Aangezien er bijna geen cal of koolhydraten in zitten.