Wij kunnen meestal in heel veel attracties door de app. Zodra wij in het park gaat de app aan en waar de kortste wacht rij is daar gaan we heen. Zijn we uit de attractie dan kijken we weer op de app waar dan de kortste rij is. We crossen wel van links naar rechts en boven naar benden het park door. Ik zit in een scootmobiel en de kinderen liften dan mee. Man tja die maakt veel kilometers haha. Eten doen wij meestal al rond half 4 zodat daar niet ook een rij staat. En als iedereen aan de eet tijd bezig is gaan wij weer in attracties. Wij hebben dit nu 3 jaar zo gedaan en eigenlijk altijd succes. We vermijden juni ivm school reisjes.
Soms splitsen we ook op. Man en zoon gaan bv in joris en de draak en de python en dochter en ik naar carnavalsfestival en pagode. Zoon houdt niet van die dingen en dochter houd niet van achtbanen.
Zo deden wij dat vroeger ook. Gingen met nog een ander gezin. 5 kinderen plus ouders. Vonden wij als kind niet erg. Anders stond je lang te wachten om iets waar hé niet in gaat. Al doet mijn moeder dat nu liever wel. die gaat ergens zitten wanneer zoon en ik in de achtbaan gaan. Voor geen goud gaat ze mee.
Wij wonen niet in de buurt maar ging even kijken kost een kaartje in mei gewoon 45 euro dat x 5 En 12.50 parkeerkosten Plus de benzinekosten zouden voor ons meer dan 300 euro worden voor een dagje Efteling On topic wij gingen een paar jaar terug op een doordeweekse dag in september en het was toen erg rustig maar denk dat je mazzel moet hebben
Wij zijn 2 weken terug op een donderdag geweest (studiedag). Nergens langer dan 5 minuten hoeven wachten.