Tips en trucs dikker maken baarmoederslijmvlies?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door LadyZorra, 1 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    he bah kaboutertje!!!!! wat een ***zooi!!! ellende!!!!
    ik hoop voor je dat je strakkies wel prachtig mooi dik slijmie mag hebben lieverd!!!
    hele hele dikke knuf

2. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Hoe lang moet je die tarwekiem gebruiken voordat het effect heeft?
    Is dat een mnd van tevoren of 2?

Hoe doen jullie dat trouwens met foliumz.
    Ik slik dat nu 6 jaar bijna onafgebroken. Eens moet ik e rtoch mee stoppen?

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Dat is behoorlijk shit kaboutertje! Bij mij plaatsen ze dus wel met 5 á 6 mm terug en het kan, bene r zwanger mee geraakt, is alleen niet goed gegaan.

Er is nooit bewijs gelever dat hij 7 mm moet zijn, wel dat hij een triple line moet hebben. Mijn artsen zeggen allemaal: we hebben gewoon ooit geroepen: 7 is mooi en daar houden we ons aan, maar er zijn geen harde bewijzen dat het met minder niet lukt.

Je moet je voorstellen dat een embryo zo klein is als een pennenstip als hij innestelt en daar past ie dus makkelijk in.... En daar er nooit bewijzen zijn geleverd voor de dikte, maar wel de triple line, geloof ik de artsen maar :D.

Daarbij zijn er zat vrouwen bij wie hij niet dikker wordt als de 5 en die toch zwanger zijn/kindje hebben etc.

Wat betreft tarwekiem, direct va. menstruatie gebruiken. Dat hielp wel goed hier!

Wat betreft paracetamol, het ebtreft kinderparacetamol van 60 MG per dag. Doe het echt niet zonder toestemming van je arts, volgens mijn arts kan het ook nog eens cahde veroorzaken.... TSjah, iedere arts denkt weer anders.... Ik mocht het doen, maar het had geen effect :(.

Foliumzuur slik ik al heel lang niet meer, schandalig ik weet het! Weet je wat het is, slik het ook al 3 jaar, ben het zat.... Slik het wel va. het moment dat er een embryo in me zit :)....

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Nee de triple was ook al niet mooi en veel vocht in mijn baarmoeder ( meer dan anders)

Bloedverdunners slik ook na de tp altijd al en dat schijnt nog een poosje door te werken, dus denk niet dat dat hem word voor mij.

Oke dalijk dus ff kijken voor tarwekiemolie, toch nog foliumzuur ( he bah mijn potje was juist net mooi op) en 200 mg Selenium ( ivm mk-en)

Hopelijk bestaat er een alle sin 1 pakket :)

Hoeveelste poging zit jij nu?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ik zit nog steeds in mijn eerste poging, had 6 cryo's en 1 verse. Bij mijn man is gelukkig alles goed en tot nu toe *klopt af* zijn al mijn cryo's goed ontdooid.

4e terugplaatsing was het raak, helaas een vroege miskraam. Tot nu toe niet meer raak, dit wordt mijn 6e terugplaatsing.

Hm, ja als je triple line niet geweldig was, dan snap ik dat ze afbreken.... Tsjah, ik slik foliumzuur vanaf terugplaatsing hoor, ben het soms zo zat.

Slik van alles om zwanger te raken, maar tot nu toe geen effect.

6. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Zo he jij had lekker veel cryo's!
    Ik plaats er per keer 2 terug. ( nou ja ik :) )

ja hier ook al zoveel geslikt.
    Nu ga ik op vakantie en slik lekker helemaal niets. maar er gaat wel een test mee op vakantie mocht hij + zijn, dan maar snel aan alle medicijnen.

7. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ja, maar ik heb ook een man die letterlijk en figuurlijk top zaad heeft. Ik ben het probleem, mijn baarmoederslijmvlies....

Althans nu niet meer, er zijn tijden geweest dat ie niet boven de 2 mm uit kwam, nu wordt ie 6 of 7, hoe geen idee haha. Heb er ook vrede mee, het lukt echt wel, maar wanneer....

Ga maar gewoon genieten van je vakantie en inderdaad een test meenemen, is nooit verkeerd hihi.

Deel Deze Pagina