Packard Bell laptop ervaringen

Discussie in 'De lounge' gestart door augurkjes, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een andere laptop en me oog is gevallen op een Packard Bell laptop. Nu vroeg ik me alleen af wie er hier ervaringen heeft met dat merk. Is het een goed merk? Wat zijn de nadelen?

kortom wat voor ervaring hebben jullie met dit merk laptop?
    Zowel negatief als positief?

bedankt in ieder geval alvast

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hier iemand met een packerd bell laptop zit er zelfs nu achter:)
    Hier geen enkel problemen mee hij doet het juist super en is ook nog eens lekker snel.
    Batterij doet het ook nog steeds super en hij is nu ruim 13mnd oud en wordt echt iedere dag gebruikt.
    Er zit op de mijne 3 gig geheugen. Welke het nu exact is weet ik niet dat zou ik mijn man moeten vragen die is nu werken tot vanacht dus die zie ik pas morgen.

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik typ nu ook vanaf een PB. Eerst twee maal een Acer gehad en die vertoonde al gauw allerlei mankementen, maar deze doet het heel goed. Ik heb hem nog maar 4 a 5 maanden, maar ben er zeer tevreden over.
    Batterij gaat ook heel lang mee. Dat ben ik niet gewend van mijn acers!

4. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

hier net zo , hebben toen gelijk met mijn ouders acer gekocht waren allebij binnen 2 jaar kapot en niet meer te repareren.

nu een pb heb hem 2 jaar nu en ben dr super tevreden mee!

oja s.ma heeft ook een pb en heeft hem al 5 jaar:$ (2e hands op mp gekocht!)

5. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Ligt eraan wat je er mee wilt doen.

Ben je niet iemand die zich bezig houd met software/hardware toevoegen etc dan is het een prima pc.

Ben je wel iemand die zich bezig houd met software veranderingen en hardware toevoegingen dan wordt het een packard hell

PB heeft zn eigen software dr op staan, als het nu bijv vista op staat dan is het er ingewikkeld om dit eraf te gooien en er bijv windows7 op te laten draaien en dan ook nog eens de de rest van de pc normaal te laten draaien omdat je de drivers stuk voor stuk apart moet zien te downloaden.

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Hier kwam mijn vriend pas achter nadat hij Vista eraf gooide... Die heeft wat afgescholden hahaha! :) Maar na veel werk staat Windows 7 erop, werkt echt heerlijk! :)

Verder echt geen problemen met Packard Bell, heb deze laptop nu 2 jaar. Vroeger schenen ze van mindere kwaliteit te zijn, maar ze schijnen tegenwoordig prima in elkaar te zitten. Volgens mijn vriend de ICT'er dan he, haha! ;)

7. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Voor ons iig nóóit weer. We hebben er al veel problemen mee gehad (en nog steeds, durven het niet meer aan om hem nog eens op te sturen) en dat alleen is nog niet zo'n groot drama, maar de service van PB is echt vreselijk!

Totaal gebrek aan service om het zo maar te noemen. Leugens, beloftes die niet nagekomen worden, maanden zonder laptop zitten en hem dan ongerepareerd thuiskrijgen etc.

Voor ons is het idd een Packard Hell, en doen het zeker niet weer.
    De volgende keer gaan we voor een Dell of een HP.

8. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Doortje, Haha zo heb ik het dus ook ontdekt met mn 1ste pc ik wou van 98 naar xp, tja en toen werkte de helft niet meer.... wel weer een leer proces, maar kies nu toch liever voor niet voor geinstalleerde systemen.
    Mn pc kennis is nu zodanig dat ik wel de ruimte moet hebben om mn pc te beheren/veranderen zoals ik het wil en dan is PB niet geschikt

9. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Mijn vriend de ICT'er is echt anti Packard Hell geworden haha.

10. Milaa

Milaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.310
    0
    0
    Hier ook een Parckard Bell.. Opzich wel goed, maar erg snel heeeeeel sloom.. pff word er GEK van! Volgende GEEN parckard Bell..

11. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Heb er ook een, nu ongeveer 2 maanden word dagelijks intensief gebruikt. Ben er tot nu toe zeer tevreden over.

12. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

okee bedankt allemaal... Alleen nu een HP laptop ook gevonden voor dezelfde prijs alleen van het merk HP. En die heeft betere dingen erop, dus de twijfel gaat toe slaan :)

wil er overigens films mee gaan branden enz.. en internetten en sims 3 fatsoenlijk op kunnen spelen. Daarom bewust gezocht naar grote harde schijf, en een I5 processor.

Wat denken jullie dan? HP of packerd Bell??

bedankt nogmaals voor alle antwoorden in ieder geval.

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik denk dat je met HP meer kwaliteit hebt. Welke van de 2 je het beste kunt kiezen aan de hand van de specificaties is een beetje lastig inschatten zonder daadwerkelijk de specificaties te zien.

14. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier ook een pb.
    En zeer teverden mee.
    Iedere dag wordt die regelmatig aangezet,en ik doe er ook nog eens behoorlijk veel mee.
    Zoals spellen,downloaden en gewoon surfen.
    Ook vindt ik hem lekker snel en wat vele hier ook zeggen de baterij lekker lang mee gaan.

15. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    oja meschien kun je op kiesbeter.nl kijken.
    daar kun je verschillende produckten en merken met elkaar vergelijken.
    sccs met je keuze.

16. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Mijn schoonouders hebben nog geen jaar een laptop ervan... Maar de aan en uitknop doet het al niet meer! Verder geen ervaring!

17. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

mijn man is ict'er en noemt het altijd een packert hell

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

en hier een hp minilaptop ik ben er echt heel tevrede over!

19. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    ik vind een packerd bell helemaal niks traag en een hoop zooi erop maar dat vind IK! ik heb altijd een acer gehad maar das ieder zijn eigen keus :D

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb een Packard Bell en ben er eigenlijk heel tevreden over hoor.
    Gebruik hem nu bijna een jaar toch wel iedere dag heel intensief en er is helemaal niets mis mee. :)
    Het zal er ook vanaf hangen wat je eisen zijn hoor!

Deel Deze Pagina