Esther, ow gelukkig! Wij hebben ook nog steeds een gezond seksleven gelukkig, maar deze 2 weken maar even niet... Ik ga ook aan de Pom (die moeten toch binnenlopen met ons), ik slik vitimine D, B12, Magnesium, Foliumzuur, Omega 3 (rode pot van de tuinen) en ik ga zorgen dat alles warm blijft! (vorige keer zweette ik me kapot van die Utrogestan, dus dat zal wel goed komen haha).
hahaha ik moet toch even nog voor mijn vent opkomen. De lieverd staat 3000% achter mij en de hele mmm dus ik kan hem echt niet kwalijk nemen dat hij ook wel eens spontaan wil. En dat is toch meer na de eisprong natuurlijk. Maar extra magnesium waar is dat dan goed voor??
Haha ja dit rijtje heb ik me aangehouden Of dat geholpen heeft weet ik natuurlijk niet Ow en geen seks...wij hebben bij mijn vorige zw negen maanden geen gemeenschap gehad, we waren allebei zooooo bang om het te forceren na 12 jaar gewacht te hebben op een goeie zwangerschap en ook al is mijn man ook een echte man...er zijn genoeg andere manieren
Esther, ik geloof dat jij een hele lieve, gezonde, normale man hebt hoor! Ik moest gewoon lachen om je berichtje, misschien omdat het nu bij mij met die bolletjes ook anders is helaas . Jeetje 9 maanden, dat snap ik wel hoor! Maar ze doen er ook zo'n echo ding in, dus ik hoop dat ik het tzt wel aan durf, maar heb geen idee hoe ik me er dan bij ga voelen. Magnesium heb ik ook ergens gelezen, dat zou de baarmoeder ontspannen omdat dit ook een spier is ofzo...
Nee echt waar??? Nu is dit afgelopen maand ook niet gelukt door extreme bijwerkingen, maar ja ben niet zwanger...... Mij valt trouwens nog een tip binnen. Elke dag 1 kinder paracetamol. Ik weet niet precies wat dat zou moeten doen, maar dat heb ik toch al heel vaak voorbij zien komen.
Na de tp geen sex??? Bij beiden cryo tp had ik 2 dagen erna al zooo zin.. Gewoon gedaan ( was dan ook niet (goed) zwanger ) Ga het dan deze keer gewoon niet doen.. Wat betreft alle vitamine, moet ik dat nu al nemen of vanaf de tp?? @ster80 waarom geen deo??
Officieel moet sex gewoon kunnen maar aangezien onze (als in iedereen hier) pogingen tot zwanger worden wat stroef gaan, is het beter om orgasmes te vermijden; daarbij verkrampt de baarmoeder namelijk iets en na een terugplaatsing lijkt me dat niet zo handig.
Kinderasperine heb ik nog geen een keer geprobeerd.. Weet niet waarom maar ik denk niet dat ik dat " durf "...het is wel medicatie zeg maar.. Zijn er nog andere middeltjes, maniertjes of bijgeloof wat (zou kunnen) helpen??