tips en trucs om de bevalling op te wekken:)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel26, 23 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Ik was eens benieuwd wat iedereen nou te horen krijgt om de bevalling "op te wekken"
    Ik heb gehoord: ananas eten(verse), bitter lemon drinken van een bepaald merk( weet ff niet meer welke maar bij de slijterij te verkrijgen), natuurlijk sex, warme douche of bad, trap lopen.... en verder weet ik het ff niet!!
    Andere nog goede tips?Enne voor de dames die bevallen zijn wat denk je nou dat geholpen heeft??:D

ben benieuwd!;)

2. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hahaha lollig ik deed zulke dingen ook altijd kijken eigenlijk gek want het komt toch pas al het tijd is maar wel een leuke bezigheid ;)

indd hart van een annanas hoorde ik ook altijd en indd bitterlemon en sex natuurlijk dat schijnt de boel sirieus aan te wakkeren want dat hoor ik vaker dat een paar uur na sex weeen komen maar jah is niet zo gek want een verloskundige stript dus weet waar ze moet zijn maar als je mannetje toevallig op de goede plek zit kan het ook aan gewakkert zijn dus dat lijkt me de beste optie maar de rest zijn bakerpraatjes of toch niet ik ben ook benieuwt!!!!!;)

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Vorige keer totaal niets geprobeerd...mmm...zou ik daarom ingeleid zijn met 42,1?????;)

Bij de een werkt t (toevallig) en de ander merkt er niets van.
    T blijven bakerspraatjes natuurlijk, maar wel grappig wat iedereen probeert om maar eerder de beeb te kunnen zien hihi.

Zelf heb ik vrijdag mijn 2e voetreflex therapiesessie en adviseerde de VK mij om haar te vragen om vooral de punten op de voet te behandelen die in verbinding staan met de baarmoeder.....dus wie weet is dit ook iets wat werkt

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    over hobbelwegen rijden en dan ook echt hobbels hihi.

bij onze eerste was i kde dag ervoor nog naar arts, en ze kijken hier altijd ff maar ze zij dat het nog wel ff duurt. dus over hobbelweg paar keer en flink potje sex hihi, tis trouwens het sperma wat een stofje afgeeft en dus het laatste duwtje kan geven. en de ochtend erop braken me vleizen en smiddags was ze er hihi. dus jah of eht geholpen heeft weet ik neit maar wanneer me vent thuis is hebben we echt wle sex hahaha. je weet maar nooit.

5. natjes

natjes Niet meer actief

framboosbladthee schijnt ook te werken..

6. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Ik had 2 weken geen sex gehad met mijn vriend omdat hij bang was.. Gister hield die het niet meer en moest het even..

Wij zijn bang dat hij door dat hij mischien te diep naar binnen gaat, mijn vliezen breekt. Kan dat? of is dat onmogelijk?

Ik ben nu 37w zwanger

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    lovecouple.. lijkt me onmogelijk:p

8. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    Nee vliezen breken echt door de sex gaat niet.. je baarmoederond is namelijk nog dicht.. kan wel idd door het stofje dat in de sperma zit verweken waardoor je evt weeen zou kunnen krijgen...

9. loodje

loodje Actief lid

1 feb 2007
    241
    0
    0
    hier de vorige zwangerschap echt alles geprobeert ( en ik hou helemaal niet van bitter lemon hihi), maar ik werd toch ingeleid met 42 weken :).
    Deze keer doe ik maar gewoon ( niets meer tegen mijn zijn drinken haha) en zie wanneer het komt:)

10. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat wel goed is is om veel te bewegen dus lopen fietsen etc
    maar vooral zwemmen is goed je maakt je lichaam toch wat losser
    op zich is er niet echt een trukje voor om het op te wekken want het begint toch pas als je lichaam er klaar voor is maar als het begin er is dan heb je kans dat dat het zetje extra geeft

11. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    over hobbelige weg rijden heb ik er nog aan toe te voegen.
    bij mij hielp niks, bij mn collega hielp die hobbelweg dus wel....

succes!

12. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hahahaha nou ja ik heb zo'n beetje alles geprobeert (behalve sex dat durfde mijn vriend echt niet) maar niks hielp!
    Uiteindelijk ben ik de dag voor de bevalling weer mee geweest met lopend boodschappen doen, sjeempie dat was zwaar zeg!
    En de dag van de bevalling heb ik het wachten los gelaten en heb lol gemaakt met mijn dochter, gedanst, gespeeld, gelachen en 's middags begonnen de voorweeën.

Ik geloof eerlijk gezegd niet zo dat iets specifiek werkt om een bevalling op te wekken. Sex kan denk ik het laatste duwtje zijn als je lichaam er echt aan toe is om te bevallen, maar de rest is in mijn ogen allemaal onzin, sorry :)

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik heb álles maar dan ook alles meerdere malen en véél geprobeerd maar niks heeft geholpen!

14. Mama1978

Mama1978 Actief lid

10 jun 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb ze allemaal geprobeerd, maar echt niks hielp. Ben uiteindelijk ingeleid.

15. zustertje

zustertje Niet meer actief

Het kindje komt op zijn eigen tijd en niet wanneer jij het wilt... geduld is een schone zaak!

16. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    haha jah zeker zijn bijna allemaal baker praatjes maar jah op het einde ga je toch raare dingen denken door dat je zo beperkt ben in je doen mooie bezigheid die onzin dingen hahahaha ;) maar het komt indd zo als het komt

17. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    Ik mis nog een middeltje: *stik hoe heet het nou ook alweer* oh ja:
    wonderolie.
    Wordt normaal gebruikt als laxeermiddel, dus als je het neemt, ga je ongelofelijk aan de race, maar het schijnt wel echt te werken... (nog geen ervaring mee). Zijn je darmen meteen leeg, lekker voor na de bevalling, dat wel. Maar ik zou het pas nemen als ik het echt echt strontzat bent, want het trekt me niet zo om m'n darmen zo mega aan het werk te zetten!
    Maar goed; ik ken vrouwen die wel zo de boel op gang geholpen hebben....

18. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik heb gehoord dat wonderolie helemaal niet zo goed is, en ook niet werkt en je dus voor niks de hele dag op de plee hebt gezeten met pijn in je billen ;)

Nee ik zal daar niet aan beginnen!

19. Angel26

Angel26 Actief lid

1 dec 2008
    261
    0
    0
    zuster
    Den helder
    haha en die pijn tussen de billen willen we er nou net niet bij hebben!!

20. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja hier ook wonderolie gebruiker! 2x zelfs en allebij de keren gelukt. Eerste x me eigen helemaal leeg gereest inderdaad maar met onze 2e zoon kwam er helemaal niks en 2 uur laten kreeg ik weeën!
    Zijn allebij door wonderolie geboren. :)
    Maar geen garantie dat het bij iedereen werkt hoor ik zeg nog wel dat je lichaam er ook aan toe moet zijn.

Deel Deze Pagina