Mijn zoontje van 3 maanden vindt een draagzak helemaal niets, maar ik moet hem straks op Schiphol toch kunnen vervoeren voordat wij in het vliegtuig zitten. Onze kinderwagen wordt al gelijk ingecheckt, dus ik vraag mij af hoe ik dit kan oplossen. Ik kan hem niet de hele tijd op mijn arm nemen. Ik hoor graag of jullie een idee of oplossing hebben. Bedankt!
Tja, toch een draagzak/doek denk ik dan. Een draagdoek vinden de meeste babies wel lekker, omdat het heel anders zit dan bijv. een babybjorn. Veel meer steun en veel beschutter tegen mama aan. Dus misschien is dat wat voor je?
Ik vlieg met Transavia en heb ze gebeld en daar gaven ze aan dat ik de kinderwagen gelijk moet inchecken. Alleen de buggy zou meekunnen, maar daar is mijn mannetje nog te klein voor...
Je kunt natuurlijk ook de maxicosi tot aan het vliegtuig meenemen en met een beetje geluk is het vliegtuig niet vol en dan mag je kindje in de maxicosi op een eigen stoel.... Niets van te voren vragen, gewoon doen! Eventueel tijdens het inchecken de maxicosi achterhouden....
nou idd dan maar in de maxi want is toch belachelijk je kunt een kleintje van 3 mand toch niet konstant op je arm houden helemaal niet las ie er niet van houd. wij hadden de buggy mee en zch ook echt wle mensen die en kidnerwagen hadden. en dr gaan toch ook wel mensen met een rolstoel op vakantie die kunnen ze toch ook neit eruit gooien en zeggen "loop " maar verrder want de stoell moet worden ingecheckt.