Weet iemand dit ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by ano19, Jul 31, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ano19

ano19 Actief lid

May 11, 2015
    222
    32
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik zit in mijn cyclus op waarschijnlijk 9dpo. Ik heb deze maand ivm trouwen en vakantie niet getempt maar gezien de vorige maanden hou ik even dag 15 aan als zijnde eisprong. Ik heb wel de gebruikelijke buikpijn net voor eisprong gehad. Ik heb normaal na eisprong pijnlijke borsten en baarmoeder ( door operatie gekomen) en dit heb ik nu helemaal niet, dat kan natuurlijk altijd is een keer anders zijn. Ik heb vandaag wel getempt en daaraan is ook te zien dat mijn eisprong wel geweest is alleen zit ik al wel op de temperatuur die ik normaal dus heb als ik ongesteld word. Vorige week zaterdag had ik ook bloedverlies na gemeenschap. Hier schrokken we nogal van want dit heb ik nog nooit gehad.

Kan door vakantie mijn cyclus veranderen ? Ik weet dus deze periode niet of mijn eisprong daadwerkelijk op dag 15 was. Toen waren we op vakantie.

2. Sophie2019

Sophie2019 Fanatiek lid

Jul 21, 2018
    2,016
    1,560
    113
    Female
    Je cyclus kan idd veranderen door dingen zoals vakantie en stress.

zou het wel goed in de gaten houden en wanneer je vaker bloedverlies hebt de huisarts inschakelen, vaak willen ze dan voor de zekerheid een uitstrijkje maken.

ben je toevallig onlangs gevaccineerd? Je leest nu ook veel berichten over ontregelde cyclussen na vaccinatie.

3. ano19

ano19 Actief lid

May 11, 2015
    222
    32
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie.

Ik heb net mijn uitstrijkje gehad en die was goed. Ik ben niet gevaccineerd waardoor het anders zou kunnen zijn.

Enige wat zou kunnen is het trouwen en mijn huwelijksreis. Verder heb ik best een regelmatige cyclus. Vandaag was mijn temperatuur weer op de temperatuur van ongesteld worden. Maar ik ben nog niet ongesteld geworden. Moet nog '5 dagen. En pas nu worden mijn borsten gevoelig. We gaan het wel zien denk ik hoe het verloopt.

4. 19Summer87

19Summer87 Actief lid

Apr 12, 2021
    308
    192
    43
    Female
    Misschien toch onbewust wat spanning gehad voor de bruiloft?

5. ano19

ano19 Actief lid

May 11, 2015
    222
    32
    28
    Female
    NULL
    NULL
    Ja dat is altijd spannend natuurlijk! En dat geeft stress

Ik zit nu waarschijnlijk op 11 dpo en heb nu een tempstijging van gister 36.89 naar 37.09 dus een stijging van 0.2. Heb dit nog niet eerder gehad op of rond 11 dpo. Normaal alleen na eisprong een tempstijging van 0.2.

Share This Page