Dagje uit met baby van 4 mnd en zoon van 8 tips gezocht

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Raggy81, 10 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Iemand tips voor 'n dagje uit met baby en kind van 8?
    Hij is vooral van de attracties en dingen doen dus dierentuin is niet echt in trek bij hem...en attracties zijn niet geschikt voor de baby. Help ??

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Wat zou de oudste het allerleukste vinden? Baby kan praktisch overal mee naar toe toch?

3. Raggy81

Raggy81 Fanatiek lid

26 mrt 2017
    2.325
    1.411
    113
    Vrouw
    Nou... kan mee naar attractiepark maar dan sta of ik, of paps de gemiddelde tijd van kwartier tot 3 kwartier te wachten... en dat is dan net ff niet "uit als gezin"
    Efteling bijvoorbeeld, daar kan de kleine nog nergens mee in,sprookjesbos vind de oudste niet leuk. Ik zou thuis blijven dan nog een betere optie vinden zodat paps met de oudste zich uit kan leven,maar hij wil graag weg als gezin.

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Bij Efteling heb je toch een baby switch of iets dergelijks?
    Ik begrijp het wel hoor! Maar baby mag de komende tijd nog helemaal nergens in, dus dan is het toch improviseren...

Raggy81 vindt dit leuk.
  5. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Plopsa land?

Maar ik denk dat er met dat leeftijdsverschil altijd compromissen zullen moeten gesloten worden...

Raggy81 vindt dit leuk.
  6. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Tja, wij hebben ook een baby en 2 kinderen van 8 en (bijna) 7. Wij gaan van de zomer naar Julianatoren en ik denk ook Linnaeushof. Bij ons betekent dat ook dat er 1 bij de baby moet wachten, maar dat lijkt me redelijk onvermijdelijk bij een dergelijk leeftijdsverschil.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.244
    11.824
    113
    Tivoli in Nijmegen! Echt een aanrader voor jongere kids. Die kunnen al zelf in de attracties en er zijn bijna geen wachttijden.

Raggy81 vindt dit leuk.
  8. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.845
    4.103
    113
    Dat lijkt mij ook!
    Baby zelf merkt er niks van waar hij is (hooguit misschien qua geluidsprikkels of zo, afhankelijk van waar je bent).
    Is een doe-museum een optie?
    Openluchtmuseum, nemo oid? Ik ken er zelf niet zoveel, maar er zijn vast meelezers die nog wel goede ideeen hebben.
    En anders zou ik kijken voor een wat kleinschaliger pretpark waar de rijen niet zo lang zijn en je oudste ook alleen in de attracties kan.

Raggy81 vindt dit leuk.
  9. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Technopolis

10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

En de baby een dagje bij opa en oma?

11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ik denk dat het leeftijdsverschil, zeker nu de jongste nog een baby is, echt te groot is om dingen als ‘gezin’ te doen in een attractiepark. Hier splitsen we ook op, gisteren zijn bijv de oudste 2 gaan zwemmen met papa en ik ben met de jongste 2 naar mn ouders die vlakbij een speeltuin wonen gegaan.
    Een dagje Efteling doen we dan wel weer met zn allen, maar dan is het inderdaad vaak 1 van ons die met de jongste(n) staat te wachten.
    Het blijft een beetje schipperen. Ik denk over een jaar of 6-8 kan grote broer natuurlijk wel lekker met zusje overal in. Maar ja, daar heb je nu weinig aan. :)

12. Lisette89

Lisette89 Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.045
    37
    48
    Tivoli is erg leuk!
    Toverland ook, wij waren daar laats maar totaal niet druk. Kan je anders niet gezamelijk in de wachtrij staan en dat dan eentje gewoon doorloopt naar de uitgang?

13. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Of de baby dagje naar oppas..of 1tje bij de baby wachten.

Wij gaan eind juni naar phantasialand met zoon van 8. Baby gaat gewoon mee en ik of partner wachten dan bij de baby. Is gewoon ff niet anders.

Tivoli is idd leuk. Voor een 8 jarige zeker ook nog. Alhoewel mijn zoon inmiddels wel van de heftigere achtbanen is.

14. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Tivoli of Juliana toren of dagje zwemmen

15. Silvana1981

23 apr 2018
    77
    21
    8
    Vrouw
    Aviodrome
    Hellendoorn
    Openlucht museum Arnhem
    Zuiderzeemuseum
    Drievliet
    Dolfinarium
    Sealife en daarna in het reuzenad op de pier in Scheveningen

Wij hebben het nu ook dochter net 7 naast vindt de binnenspeeltuinen al niets meer aan zoals ballorig of monkeytown terwijl zoontje van bijna 2 het geweldig vindt.
    Dus nu ga ik met hem in de ochtend als dochter op school zit.
    Dochter vindt bioscoop leuk dus dan gaat 1 van ons met haar daarheen en de ander doet iets met de jongste.

Deel Deze Pagina