29 december is onze zoon jarig. Als kado gaan we een dag weg. Hij wil graag nog een keer naar Nemo. Daarna de stad in en ‘s avonds uit eten. Helaas moeten we het 1 dag uitstellen omdat mijn man toch moet werken. Nu bedachten we om als verrassing 2de kerstdag al te gaan maar ik ben bang dat het te druk wordt. Heeft er iemand ervaring met a’dam/ musea op tweede kerstdag?
Wij waren laatst in Nemo, geen bijzondere dag maar vreselijk druk! De kids konden niets doen, t waa echt zo vreselijk! Ik ga er nooit meer heen. Zo zonde.
Het is in Amsterdam altijd druk Zorgen dat je gelijk bij opening bij Nemo bent, 2 uur later kun je over de hoofden lopen. Restaurant is vast wel te vinden, wij gaan altijd naaar la bocca aan de Dam, naast het paleis. Voor 15 euro driegangen inclusief zalig biefstukje en een heel vriendelijke eigenaar.
Wij zijn afgelopen zomer al een keer geweest en toen was het ook wel druk maar was goed te doen. Maar mijn kids hebben er niet zo snel last van.
We gaan vandaag maar de restaurant bellen waar we naar toe willen of er nog plek is. Ik hoop dat het met de kerstdrukte wel meevalt omdat het een Turkse restaurant is.