Hallo allemaal! Ik zit eigenlijk op het "zwanger-forum" want onze uk is er nog niet, maar post het toch maar even hier omdat ik hier meer reactie verwacht... Het volgende is het geval.. Rond 22 juni verwachten wij onze eerste spruit.. Mijn vader heeft een vakantiehuis in Griekenland en is daar de hele maand september.. In september hoeven we enkel een vliegticket te boeken en kunnen we die kant op! Dan is onze kleine dus ruim 2 maanden (als het goed is).. We boeken wel pas als de kleine er is, want moeten even kijken of het met mij en onze uk allemaal goed gaat! Maar als het even kan willen we er dan wel 1,5 tot 2 weken naar toe.. Echter zit ik wel te twijfelen, wat te doen qua kinderwagen.. We hebben de Joolz Day Earth.. Eigenlijk wil ik die meenemen met maxi cosi, omdat we daar ook een auto huren en dan kunnen we die op het onderstel zetten en als kinderwagen gebruiken.. Die heb ik daar wel nodig als we uit eten gaan ofzo.. Zodat die kleine gewoon kan liggen slapen? Misschien zelfs nog beter met reiswieg? Iemand tips/ervaring? Er is echter is er geen transporttas beschikbaar voor de Joolz en ik wil 'm niet volledig beschadigd terug en daar lees ik wel veel over.. Hebben jullie ervaringen/tips?
Hallo! Wij vliegen ook regelmatig met onze kleine van Aruba naar Nederland en weer terug....wij nemen dan de maxi cosi mee voor in de auto en als wandelwagen (wij hebben het geluk nu een buggy gedeelte te kunnen lenen, maar daar is jullie kleintje dan nog wat te klein voor denk ik.) ook kan je vragen of deze mee mag het vliegtuig in, als je een plek met been ruimte hebt, zodat hij of zij niet de hele tijd op jou hoeft te liggen. Dit mag alleen niet altijd! Er word inderdaad niet altijd even voorzichtig omgegaan met de spullen.... Een hoes kan helpen maar zal niet helpen tegen het 'gooien'.... Geniet nog even lekker van je zwangerschap! En een lekker vooruitzicht! Xx lief
Joolz day, mooie wagen heb 'm ook! Onlangs is mijn vriendin met hun babytje naar mallorca geweest. Zij had op marktplaats een tweede hands kinderwagen (60) gescoord. En dat bleek achteraf ook goed, want er word op schiphol aardig gegooit met het spul. Ik denk persoonlijk dat het voor een baby van 1.5 a 2 maand het fijnste is om in de reiswieg te slapen, zeker als je een dag op pad bent. Al heb je voor vervoer de maxicosi weer nodig. Een draagdoek is ook ideaal! Zou in de warmte wel een geweven variant meenemen. Het word hoe dan ook een redelijk gesleep denk ik maar er zijn legio gezinnen die het doen, dus het is zeker te doen.
Voor de Joolz is er wel een reistas! Wij zijn vorig jaar met onze zoon van 3 maanden naar Griekenland gevlogen en hebben ook onze Joolz meegenomen. De Stokke heeft een reistas waar 99% van de kinderwagens in past, de Joolz dus ook. Ik heb toen contact gezocht met Joolz en ze hebben mij deze tas geadviseerd. Het is een super handige tas! Succes!!