hoge bloeddruk en 37w ver...maak me ongerust...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jenny80, 19 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenny80

jenny80 Lid

4 mei 2006
    26
    0
    0
    Bediende
    Brussel
    giteren naar de gynae geweest, ik ben morgen 37w zwanger en heb sinds deze week een te hoge bloeddruk...

Verlede week was alles nog in orde 12/7,5, maar gisteren helaas 15/9 en dus morgen zit ik thuis, vandaag nog alles afwerken op het werk...

Ik maak me toch wat zorgen voor ons pruts ...heeft iemand dit ook meegemaakt, kan iemand mij er iets meer over vertellen? het is hier wel hectisch geweest, niemand die op mijn werk aan mij denkt, heb mij meermaals gerergerd... mijn ventje die tanden heeft laten trekken en die op dracula leek met een bebloede mond...mij zorgen gemaakt, gelopen van links naar rechts, kan dit met mijn hoge bloeddruk te maken hebben?

ik moet rusten... nog alleen zitten werk doen en vooral liggen Dus vanaf deze avond is het platte rust...

Bedankt voor jullie reacties...

2. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Meid, denk aan jezelf en je beeb! Werk komt nu op nr 2 te staan! Ik herken je verhaal erg goed, echter neem tijd voor jullie zelf!
    Wanneer je wel op je werk bent, loop anders gewoon f een rondje gebouw om je lijf rust te geven en even niet te laten mee gaan in de hectieck op je werk...

dus doe het gewoon lekker rustig aan!

3. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wat doe je nog op je werk met 37 weken?
    Je moet je rust pakken hoor!

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    In Nederland mág je met 37 weken helemaal niet meer werken (tenzij je zelfstandige bent) en wat is 12/7,5 is dat hetzlefde als bij ons 120/75?

5. jenny80

jenny80 Lid

4 mei 2006
    26
    0
    0
    Bediende
    Brussel
    oei ja sorry, 12/7.5 is dus het belgische :) ik denk dat het 120/75 is en nu zit ik dus rond 150/90...

ik ben sinds vandaag thuis, in belgië mogen wij werken tot 1 week voor de berekende bevallingsverlof... dus bij mij zou dit 31 januari geweest zijn...vandaag niets gedaan, geslapen, wat internet en voor de rest niets, ventje heeft voor mij vandaag alles gedaan...

klachten heb ik niet, ja een beetje opgezwollen handen en voeten, maar niet voor het zeggen dat het een belletje deed rinkelen, soms ook draaierig maar heb ook al last gehad van lage bloeddruk en daar had ik ook zo'n symptomen...dus dat heeft mijn aandacht ook niet echt getrokken...

ons beebje is nog goed actief, met haar is alles in orde...zij heeft er nog totaal geen last van...ik ook niet, maar innerlijk blijkbaar wel...

Enfin vanaf vandaag is het platte rust, en mijn ventje hou mij goed in de gaten,...

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja in Nederland moet je 4 weken voor de uitgerekende datum stoppen.

Wees voorzichtig met je wondertje.

7. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Als je nu goed je rust neemt zakt je bloeddruk misschien wel. Wanneer moet je weer voor controle komen?
    Heftig hoor dat jullie in Belgie tot 1 week voor de bevalling mogen doorwerken.
    Lekker rustig aan doen, en genieten van je laatste weken.

8. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Zou ook vanaf nu gewoon rustig aan doen, veel rusten!
    Ik ga er van uit dat je nu heel streng onder controle staat en als het te link word gaan ze het kindje halen.
    Bij mijn nichtje hebben ze de bijde kinderen eerder gehaald vanwege zwangerschapvergifteging die je door te hoge bloeddruk krijgt. Die is toen gewoon ingeleid.

Sterkte en doe rustig aaan zou ik zeggen.

Groetjes Anna.

9. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    jeetje dat je nog aan het werk was, daar zou ik echt niet meer aan moeten denken, kan wel krom maar niet meer om de clienten te helpen, benblij dat in nederland de norm van 6 of 4 weken is gesteld. Poeh ik wordt al moe als ik er aan denk.

Meid denk aan jezelf en aan de beeb, doe het rustig aan.
    liefs fredje

Deel Deze Pagina