El Ternero - Argentijns Restaurant Amersfoort weet niet wat je precies zoek, maar dit is mijn favoriet. maar vooral vlees.
Wij vinden de vereniging ook wel erg leuk dat is echt zo'n studenten restaurant ook erg leuk voor een keer
Mijn favorieten: Brasserie Dichtbij in de Arnhemsestraat Brasserie Dichtbij | Lekker en betaalbaar buiten de deur eten. Eetkamer Van Zanten ('t zand 1b) Eetkamer Van Zanten Alberts Eten & Drinken (Hof 5) Alberts eten&drinken SEM in de Kortegracht SEM # Voor een broodje 's middags vind ik Coffee & Bites (Kamp 44, Coffee and Bites) of Downey's <3 (Zuidsingel 65, Downey's coffe and tea erg leuk!
Ik zou dan voor een hamburger of sate bij van zanten gaan. Of voor eten bij de eetkamer. Verder zou ik zeker dara proberen. En lekker eten kon ook altijd bij diner, merlot, de aubergerie en bloks. Maar dat zijn meer restaurants. El ternero zou ik niet aanraden. Vlees is goed maar de bijgerechten zijn totaal fantasieloos.
ViszaeckGaudi's Pastinaeck (hop en hen wordt dat) Tollius Maar dat zijn wel wat meer restaurants. Ketens zijn er ook zoals Humpreys, La cubanita, sushi today, shabu shabu..
Ben je er al uit? Mijn aanraders: La Montagne Het Kannetje La Cubanita Tapas 22 high (wok, all you can eat.. maar erg lekker!)
Veel mensen raden het kannetje aan. Een collega laatst ook, maar op iens en een andere beoordeling site staan een hoop slechte revieuws
Ja ik vind het kannetje ook mega wisselend! Het is meer een snelle bistro. Ik heb een paar keer heel lekker gegeten en goede bediening maar ook een paar keer mega bagger ervaring. In dezelfde categorie vind ik dan Lazy Louis leuker!