Ik ben op zoek naar een optie als luifel. onze caravan staat in Spanje en de voortent daar hebben wij geen a-B maat van om te kunnen opmeten. Nu zoek ik een optie om eventueel voor 1 jaar te overbruggen om vervolgens juiste maat te kunnen bestellen. Ik hoor iets over een schaduwdoek??? Maar daar heb ik echt geen idee bij hoe dan.. iemand suggesties?
Even contact leggen met de voortent verkopende partij? Zij hebben alle merken en types in de database en kunnen zo in het systeem kijken welke merken erop passen.
Nou dat blijkt dus niet te werken ivm wind en dan die tent steeds wegwaait Gedaan maar gezien het al een oudere tent is is daar geen luifel meer voor, alleen de eclips zou kunnen maar die is voor onze tent maat bijna 700,- en dan is die behoorlijk simpel en lijkt die niet stevig. We hebben een oplossing om van ander merk een luifel te kopen alleen kan Isabella niet onze a-B maat doorgeven van de tent die wij hebben gezien het een ouder model is. Nu willen wij dus zodra we in Spanje zijn de tent op meten en daarna luifel bestellen en dan de juiste maar met de oplossing om hem toch aan de tent vast te kunnen maken
Huh partytent die wegwaait? Wel vast zetten met scheerlijnen. Vrienden hebben tussen 2 grote tenten altijd 1 of 2 party tenten staan in Nederland. Al op de site van obelink gespeurd?
De wind kwam vanaf zee en jazeker met scheerlijnen was het vast gezet maar de wind sloeg eronder.. Ik heb nu mijn maat gevonden die we dachten via marktplaats.. normaal zou ik dat niet snel doen maar we hebben nu een luifel (althans daar lijkt het op) was alleen showmodel. Hopelijk niet extreem verkleurd en anders doe ik het niet..