nou zoals de titel zegt mn beeld staat op z'n kop ik heb een mini laptop en was druk bezig geweest met een fotoalbum bij kruidvat wat ik overigens niet kan bestellen omdat mn beeldscherm te klein is ggggrrrrrrr (al dat werk voor niks) ik dacht misschien kan ik toch nog verder naar beneden op die pagina door wat knopjes in te drukken maar nou heb ik alles op z'n kop staan wie kan mij zeggen hoe ik dit weer goed krijg ? veel liefs mieke
ja pixie thanks het staat weer recht hihihi als nu nog iemand weet hoe ik op een pagina naar benden kom zonder dat ik kan scrollen op een touchepad dan kan ik misschien toch mn fotoboek bestellen
ja dat dacht ik ook maar hoe leg ik dit uit euh het is net of het beeldscem zeg maar helemaal vol is en het er niet op past maar nou heb ik wel gevonden dat als ik dus doe wat pixie zei ik het beeld ook op zn zijkant kan leggen zeg maar en misschien dat ik dan wel helemaal onderaan de pagina kan klikken wat ik moet hebben hihihi (alleen is mn verbinding nou ineens weg op de laptop) snappen jullie me nog