hoi allemaal, Misschien heeft iemand van jullie hier ervaring mee. Ga zowiezo dinsdag ff naar huisarts. ik ging net douchen en wreef over mijn rug en bij toeval ontdekte ik dus een bultje naast mijn ruggewervel. Je kunt hem niet bewegen ofzo is hard. Manlief laten voelen hij zegt ja voel wel een klein bultje. Maar hij zegt dat zit op de plaats van je ruggeprik.... Iemand hier ervaring mee, meer mensen die dit hebben na een ruggeprik???? Heb sinds de bevalling ook telkens pijn in mijn rechter onderrug soort zenuwpijn kan dit daar ook van komen?? pff ging net echt ff van alles door mijn hoofd...
Ik heb zelf niet zoiets gehad na de ruggeprik, maar misschien is het gewoon littekenweefsel? Verstandig om even naar de huisarts te gaan, maar waarschijnlijk is het niks ernstigs!
ja daar zat ik ook aan te denken. Manlief zegt daar hebben ze ook de ruggenprik in gestoken op die plaats. Het zit ook pal naast me ruggewervel
Zo'n ruggeprik gaat met een behoorlijk grote naald, dus littekenweefsel zou kunnen. Zeker bij je ruggenwervel kan littekenweefsel snel ontstaan.
loop er nu telkens naar te voelen. je ziet het vanaf de buitenkant zo niet. Toch dinsdag maar ff naar huisarts.
litteken of een ontsteking. Ik moet zeggen dat ik verschillende beweegbare knobbel heb op mijn onderrug. Zijn ontstekingen in kleine gewrichtjes (oa SI gewricht)