Zwangerschapsverschijnsel?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bussi, Mar 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bussi

Bussi Lid

Oct 28, 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nou dames ik word niet echt goed van mijn schoenmoeder. Elke keer als ik ergens last van heb zegt ze je bent zwanger. Daardoor zweef ik steeds op zwanger sites. Ik moet maandag ongesteld worden. 11 dagen voor mijn ongesteldheidsdag kreeg ik opeens steken in mijn rechter en linker onderbuik. Daarna opeens steken net onder mijn ribben links. Soms heel heftig ook wanneer ik me draai in bed. De steken komen met vlagen voor. Dit heeft 6 dagen geduurd en daarna opeens menstruatie achtige krampen in onderbuik. Nu is dat ook over. Normaal voel ik niet eens dat ik ongesteld moet worden. Ik heb bijna nooit krampen ook niet tijdens menstruatie.. Toen ik die steken had voelde ik me misselijk toen ik opstond doordat ik honger had. Zodra ik wat at was t weer voorbij. Nu alleen nog met vlagen pijn in de rug onderrug. Herkent iemand deze klachten als zwangerschapssymptomen??

Geen zere borsten nooit pil gebruikt

2. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Het kunnen symptomen zijn, maar je lichaam kan je ook goed voor de gek houden!

Maandag testje doen?

3. Bussi

Bussi Lid

Oct 28, 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik was er niet mee bezig maar die steken maakten me echt gek. Ja als ik maandag nog niet ongi wordt dan ga ik dinsdag testen.. Ow gefeleciteerd jij bent ook net zwanger.. Wat voor verschijnselen had jij ben benieuwd

4. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Dankje! 😊 ik was een week voordat ik mocht testen al heel de dag misselijk. Dat was het enigste.

Die steken heb ik ook gehad rond mijn innesteling. Deze keer was ik snel zwanger. Bij onze eerste dochter heeft het 13 maanden geduurd en voelde ik iedere maand wel wat. Het lichaam is een vreemd iets. :D

Ik hoop dat je een mooie test heb dinsdag!! Laat je het nog even weten? 😊

5. Bussi

Bussi Lid

Oct 28, 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik zal het zeker latwn weten. Ik had die steken ook rond die dag geloof ik. Ik voelde me niet echt misselijk en we zijn ook niet echt bezig voor een kindje. Maar is altijd welkom! Ik zou natuurlijk heel blij zijn. Pfff de dagen gaan echt langzaam. Ik wacht netjes af tot en met maandag. Kijken wat er gebeurd :) waar had jij precies de steken?

Mooi dat het dit keer meteen raak was. Ja klopt normaal heb ik standaard een cyclus van 28 dagen 1 x heb ik op 57 dagen gezeten echt bizzar misschien was ik er toen veel mee bezig. :)

6. Bussi

Bussi Lid

Oct 28, 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ben ongesteld geworden zelfs 1 dag te vroeg 😔 Dus ik had die steken dan door de kou ofzo.

7. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    Aa shit zeg! Hopelijk heb je snel een mooie knaltest 😘

8. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0
    Balen dat het niet gelukt is...

Succes de volgende ronde en ik zou je schoonmoeder niet meer over je kwaaltjes vertellen ;)

9. Bussi

Bussi Lid

Oct 28, 2015
    73
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja we wonen in t zelfde huis tijdelijk omdat ik op vakantie ben. Dankjulliewel allemaal. Ik heb wel gister van manlief te horen gekregen dat ie graag een kindje wilt dat we voortaan gaan klussen voor een kindje. Datie heel graag een kindje wilt..

10. Klunsjs

Klunsjs Lid

Aug 2, 2014
    34
    2
    8
    Hoop hier even te mogen inpikken want ik wil geen heel nieuw topic openen. Vanaf wanneer kunnen zwangerschapssymptomen optreden? Heb namelijk erg last van jeukende tepels, nog nooit last van gehad. Heb een tijdje terug wat nonchalant geweest met pil dus weet wel dat er een kans is op zwangerschap. Hebben 4 dagen geleden gemeenschap gehad, maar zouden hier al eventuele symptomen van te merken zijn? Denk zelf van niet hoor.. maar ben benieuwd. :) (of het was natuurlijk al weken eerder raak, haha)

Veel moed voor de toekomst to, mooi bericht van je vriend!

11. LJJ

LJJ Fanatiek lid

Nov 20, 2015
    2,376
    1,350
    113
    NULL
    NULL
    Nee als het van 4 dagen geleden moet zijn heb je daar nu geen last van..

Ik denk eerder dat je lichaam in de war is door hormoonschommelingen ivm rommelen met je anticonceptie.

Share This Page