Waarschijnlijk heb je je eisprong dan ergens tussen cd 17-20. Spannend hoor meid! Gewoon lekker doen waar jij je goed bij voelt. Er zijn altijd mensen die er wat van vinden, maar dat doet er niet zo toe. Het is jullie leven en jullie wens voor een kindje. Na het afbrenken van de zwangerschap ben ik ook direct weer begonnen met tempen en ovulatietesten. Gewoon om te kijken wanneer alles weer op gang zou komen. Het geeft mij een bepaalde manier van controle en rust. Hier heeft ook vast iedereen zijn mening over, maar voel me er prettig bij. Nou hopelijk is het snel raak! Geniet van de komende tijd, want het is toch steeds weer spannend
Ooit getemperatuurd maar ik had 2 pieken elke keer in zitten in de maand. Dus dacht dat werkt niet bij mij haha. Ik heb altijd clearblue gebruikt. In mijn geval de roze, maar omdat ik het niet via de natuurlijke weg doe. In jullie geval zou ik de paarse gebruiken. Geen geneuzel en getuur met streepjes. Ik heb nog nooit knalstreepjes gehad bij die ovulatietesten. Ik kocht clearblue vaak via marktplaats of soms even googlen, bol.com en andere websites hebben ze soms in de aanbieding. Ovulatietesten doe je met je 2de ochtendurine en eventueel 12 uur later nog eentje waarbij je vooraf 2 - 3 uur niet gedronken/geplast hebt.
Haha ja ik hou ook wel van controle haha. Dus dat heeft er misschien ook wel wat mee te maken. En jaa, heel spannend! Dank je wel .