Hallo, Ik ben op dit moment 15 weken zwanger en woonachtig in Nederland maar ik en mijn man gaan deze maand verhuizen naar Belgie - Antwerpen. Nou gaan wij onze inrichting voor ons nieuwe huisje bij de IKEA halen alleen vragen we ons af of er ook een Prenatal in Belgie is of althans een soort gelijkwaardige babywinkel. Zou iemand ons kunnen helpen? liefs Beebv19
De premaman is inderdaad één van de bekenste winkels in België, maar je hebt ook dreambaby van Dreamland, daar kan je ook terecht voor veel babyspul en ik vind dat wat bepaalde artikelen betreft, dreambaby goedkoper is. links: www.premaman.be http://www.dreamland.be/dreamland/stati ... en_n.shtml
In Merksem heb je Baby2000, zit op de Bredabaan (net tussen Schoten en Merksem in eigenlijk) In Diest heb je Babybaby ook een leuke zaak, maar een stuk verder van Antwerpen.
Je heb veel goedkopere zaken en die zitten bij het centraal station. Dit zijn winkels met Turkse eigenaren en de prijs is vaak de helft goedkoper dan bijv. die premama en het is precies hetzelfde wat ze verkopen. Ik zou trouwens proberen om naar baby burgerhout te gaan in Roosendaal als ik jou was aangezien Nederland stuk goedkoper is dan Belgie.
Baby Burgerhout in Roosendaal? Waar zit dat dan? (woon zelf dus in Roosendaal, we hebben wel Babydump, maar geen Burgerhout toch?)
Volgens de site zit Burgerhout enkel in Rotterdam en Sliedrecht. Baby2000 is inderdaad niet goedkoop, maar Premaman ook niet hoor! De tip van bij het station is wel een goede. Als je het plein oversteekt naar rechts en dan bij een fotozaak naar Links (offerandestraat) hebben ze hele goedkope bedjes, wiegjes, kinderwagens, speelgoed en meer.
Miss.is het dan babydump hij zit aan het station in ieder geval Ik zou zeker eens kijken bij het centraal station, daar is alles zoveel goedkoper en net zo goed van kwaliteit en erg mooi.