vraagje!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maloeke, 8 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hey dames!

ik zit hier al een tijdje te lezen en vraag mij het volgende af!

als je voor je nod test geeft de test dan altijd positief aan omdat het eitje bevrucht is??

voorbeeld(tja kan mezelf moeilijk verwoorden) :)

ik heb net twee keer nega getest en "moet"morgen ongi worden.Betekend dit dan nu dat me eitje zowiezo niet bevrucht is? :cry:

wat zit het af en toe toch krom in mekaar!hoop dat ik zo iets meer duidelijkheid kan krijgen over mijn eventueele hoop!!

ben benieuwd of iemand het weet!

veel liefs maloeke

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    weet het niet heb geen ervaring
    maar ze zeggen hier dat het kan omdat je weinig HCG???!!! in je bloed hebt het is even afw88 daarom

3. Niet meer actief

Dat ligt er aan hoeveel HCG jij aanmaakt en welke test je gebruikt. CB test pas laat pos.

Ik weet niet welke test je gebruikt hebt?

4. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    nee dat betekent niet automatisch dat je niet zwanger bent. het hangt idd van je hoeveelheid hcg af. Bij mij bijvoorbeeld duurde het bij mijn eerste zwangerschap bijna een week voor ik positief teste. Nu heb ik twee dagen na mijn nod getest en toen gaf hij positief.

Volgens mij heeft het ook niet veel zin om voor je NOD te testen, je kunt het beter op of erna doen.

5. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    euhm heb ik besteld ergens anders!zon cassette die je 4 dagen voor je NOD al kon gebruiken!waren in de aanbieding haha!!!heb er dus gelijk maar 9 gekocht!!

liefs maloeke

6. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Oh wauw bestaan die dingen ook al... maar goed je kunt het altijd later nog proberen als je niet ongi wordt.... hoewel wachten niet leuk is.... of makkelijk...

7. Niet meer actief

Ik heb 2 dagen voor mijn NOD pos getest met zulke testen.
    Maar het ligt er dus ook aan hoeveel HCG je aanmaakt. Dus er is heus nog hoop hoor!

Hou je ons op de hoogte?

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    hopelijk toch niet van het merk Romed?

9. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    sonja heb je ff pb gestuurd met de site waar ik ze vandaan heb geplukt!!

liefs maloeke

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    op die site zijn ze niet meer te vinden.
    ik heb ooit wel is een setje van 3 daar besteld,die konden gelijk de prullenbak in,die reageerde niet eens toen ik ging testen (was romed merk).
    mocht ik ze nodig hebben haal ik wel een huismerk testje bij de trekpleister ofzo.
    vandaar dat ik vroeg of het romed was.
    lijkt me ook raar dat een test 4 dagen voor je nod al kan zeggen dat je zwanger bent,als je hcg laag is merkt die test lijkt mij ook niks.

gr sonja

11. Niet meer actief

Ik had 2 dagen voor mijn NOD al een dikke vette streep, dus als ik hem 4 dagen voor NOD had gedaan was er ook al wat te zien hoor.

Of begrijp ik je nu verkeerd?

12. Nemo

Nemo Niet meer actief

Malouke ook ik had test waar in de gebruiksaanwijzing stond dat 4 dagen voor NOD kon. Maar 3 dagen voor NOD teste ik neg. Dag na NOD wel positief. Dus probeer toch te wachten (HAHA ik deed het zelf ook niet :oops: )
    Er is nog hoop meid !

13. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    hoera!!!!thanx Nemo!ga nu gewoon wachten tot zondag en als ik het morgen wel word dan gaan we vol goeie moed naar ronde 6!

liefs maloeke

14. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Sommige testen zijn inderdaad zo gevoelig dat je v.a. 4 dgn voor je NOD al positief kunnen testen. Maar dat wil dus niet zeggen dat dat altijd zo is. Ligt er helemaal aan hoe hoog je NCG-gehalte is.

15. maloeke

maloeke Actief lid

2 jun 2006
    291
    0
    0
    thanx noralien!tja het beste kun je gewoon afwachten maar ik hoopte dat ik 1 van die mensen zou zijn die ook 4 dagen voor nod al zoveel hcg had haha!!ik ga gewoon lekker van me weekend genieten en we will see!!!

liefs maloeke

Deel Deze Pagina