Dreumes 20 maanden huilen bij vreemden

Discussion in 'Baby en dreumes' started by brabantse1982, Aug 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hallo,

Onze dochter is 20 maanden en altijd heel gemakkelijk geweest naar anderen mensen. Sinds 2 weken zet ze regelmatig een keel op als iemand ook maar hallo tegen haar zegt, ze is dan echt intens verdrietig.

Is dit normaal en hoe moet ik hierop reageren? Tot nu toe zeg ik haar dat huilen niet nodig is, dat die meneer/mevrouw alleen maar iets wil zeggen en ik troost haar natuurlijk.

xxxxxx

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Niemand?

3. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Misschien een fase? Onze dreumes van bijna 20 maand wil alleen maar mama, mama, mama... Zodra er iemand anders ook maar tegen hem praat of hem wat vraagt hangt hij alweer aan mijn broek, ook wanneer het zijn oma is, waar hij toch best gek mee is. Voorheen nooit problemen mee gehad, was een echte allemansvriend. Hoop dat het een fase is, want het is soms best lastig en vermoeiend.

4. miis

miis VIP lid

May 8, 2012
    5,229
    1
    0
    Gewoon een fase, mijn zoontje had toen een fase van naar beneden kijken of anderen negeren ,..
    Ik zou gewoon zeggen, dat huilen nergens voor nodig is en dat ze niet verdrietig hoeft te zijn. Zeggen dat ze 'dag' moet zeggen werkt hier altijd als hij iets niet leuk vind, dan wilt ie ineens wel dag zwaaien en is hij blij dat we gaan haha

J kan ook vervolgens vragen , wil j liever dit of dat doen? ( gewoon afleiden zegmaar dn er geen issue van maken )

Share This Page