Uitslag..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by MamaVanGilani, Nov 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Mijn dochtertje heeft al een tijd last van uitslag, de ene keer op haar beentjes, dan dr voetjes en nu rond haar mondje. Heb al ff zitten googlen, maar een krentenbaard lijkt me niet. De symptonen daarvan zijn dat ze blaasjes barsten en geelig zijn.. Bij mijn dochtertje zijn ze fel rood, en dorgen niet uit ofzo, maar elke x als zij iets met melk neemt kleurt t helemaal op! Dit hield ik in de gaten omdat ik vroeger koemelk allergie had en mijn moeder me hier op attendeerde. Nu is het ook nog eens zo dat mijn vriend vroeger een honden allergie had.. dus ik weet wat ik moet denken. Was al verschillende keren bij de ha geweest, maar die zei telkens 5e kinderziekte:(, terwijl ze helemaal niet ziek was geweest..

Zijn hier moeders met kindjes met een koemelk of hondenallergie? En verplaatst de uitslag zich telkens over het lijfje?

2. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    ik zou gewoon tegen de arts zeggen dat je een bloedonderzoek wilt of een verwijzing naar de ka, want hoevaak kunnen ze de 5e ziekte hebben;)

3. MamaVanGilani

Ja daarom, ze gooien het er te makkelijk op vind ik! Weet je misschien hoelang t duurt voor de uitslag?

4. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    bij mijn dochter geloof ik een weekje..
    Maar dat weet ik niet zeker meer.

Meer dan een paar dagen hoeft het niet te duren

5. nanette77

nanette77 VIP lid

Jan 11, 2009
    10,817
    545
    113
    Female
    (ze werd geprikt op allergie, ontsteking, pfeiffer enz enz.. want net als jij vertrouwde ik het niet..
    uiteindelijk bleken het haar oren en amandelen te zijn..

6. MamaVanGilani

Jeetje, das toch wel ff heel iets anders dan een allergie! Nou ik ga zo gelijk bellen en dan zal ik vast vandaag nog terecht kunnen! Dank je wel Nanette!

7. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

May 5, 2010
    2,645
    0
    36
    Twente
    Klinkt als hand mond en voetziekte. Lijkt op krentenbaard alleen zit het voornamelijk op de handjes, voetjes en in en rond de mond. De blaasjes lijken net brandwondjes. Google maar eens. Onze dochter is er net vanaf. Op het KDV waren er 8 kindjes die het hadden. Het vocht uit de blaasjes is besmettelijk maar met 3-6 dagen moet het minder worden. Je kan evt zinkzalf op de blaasjes smeren om het indrogen van de blaasjes te versnellen.

8. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

Share This Page