Ladies, Wij willen een andere, grotere auto gaan aanschaffen, maar ik ben op zoek naar wat tips en ervaringen. Wat wij zoeken is het volgende: * Liefst drie stoelen op achterbank mogelijk, maar twee zou ook nog geen groot probleem zijn. * In ieder geval veel laadruime achterin. * Bouwjaar vanaf 2006 * KM stand tot 100.000 * Prijs tot 8.000 Bouwjaar, KM stand en prijs zijn richtlijnen, mag ook iets daarvan afwijken. Tot nu toe hebben wij de volgende auto's in gedachten: Ford focus station Renault Laguna station Opel Zafira Peugeot 307 station Zijn er mensen hier die ervaring hebben met één van deze auto's.? Of misschien tips voor andere auto's die binnen onze wensen passen..?? Thnx.!
Yep de renault laguna station. Wat een ellende hebben we daarmee gehad zeg. Nu een audi a4 gekocht. Als je een diesel wilt heb je ook vanaf de 100000 km op de teller geen problemen. Zijn zelfde motoren als VW en hebben er nog niets mee gehad. Inmiddels 200000 erop bij ons. Audi a4 heb je prima voor 80000 uit mn hoofd moet je wel de 2,0 liter hebben. Als je in het noorden woont kun je ook contact opnemen met jb autoservice. Weten er alles van.
kijk eens naar.skoda octavia. betaalbaar en heel degelijk automerk (zelfde fabriek als volkswagen) en veel ruimte, zowel op de achterbank als achterin. ruimte in ford focus, vooral achterbank vonden wij tegenvallen. Met merk renault hebben we teveel problemen gehad, die willen wij nooit meer. wij hebben nu skoda combi (maatje kleiner dan de octavia) drie stoeltjes waaronder 2 mc's past precies, maar geen aanrader. auto was er voordat we de tweeling verwachten
Hier een renault laguna station! Nu al 5 jaar. Heerlijke auto! Start bij +40 en -15.....(uit ervaring). Maar je moet dus inderdaad kijken bij een laguna station naar het bouwjaar. Van voor 2004 moet je niet hebben, dat zijn de ellende-laguna's, maar na 2004 zijn ze gewoon. Ik vind het echt een hele fijne auto. Rijdt lekker, zit lekker. Niet van die harde stoelen, maar heerlijke zacht en uiteraard toch ook comfortabel om te rijden. Wij rijden veel op de grote weg en vaak lange afstanden en vind het echt een hele fijne auto. Ook lekker ruim, zowel op de achterbank als de kofferbak. Oja, hier een diesel....
Wij hebben onlangs een Ford C-Max aangeschaft en het is een heerlijke auto Rijdt echt super en over het algemeen zijn we zeer tevreden over de Ford auto's. Wij hebben achter ook 3 stoelen.
Ja, hij is lelijk maar verder voldoet hij aan je eisen.. Dacia Logan MCV 1.4 MPI 75PK Ambiance 5-Persoons - occasion wij hebben zelf overigens deze kleur: Dacia Logan MCV 1.6 MPI 90 5P Laureate Airco - occasion dat maakt de auto net iets minder lelijk.. maar voor mij wint de ruimte sowieso Ideaal!
Volkswagen touran super auto.hadden eerst Renault Mégane station maar die had elke week wel iets. De vw heeft 3stoeien
Ja! Die van ons! Citroën xsara picasso! Heerlijke auto maar wij zijn op zoek naar een grotere omdat we in februari ons vierde kindje verwachten. Hij komt verder helemaal overeen met jullie wensen. Mocht je interesse hebben pb maar even.
Wij hebben een Audi A4 maar daar passen geen 3 stoelen naast elkaar op de achterbank hoor. Met 2 stoelen genoeg ruimte en de laadruimte is ideaal. Volgend jaar gaan wij echter voor een Audi A6 station. Ik zou als ik jou was bij verschillende bedrijven gewoon proefrit maken. Dan zie je gelijk de ruimte en voel je hoe de auto rijdt
Ervaring met ford focus station. Er kunnen makkelijk twee zitjes op de achterbank. Op dit moment hebben we er 1 zitverhoger, 1 autostoel en 1 maxicosi in. Past ook nog! De kofferbak is erg ruim. We rijden al jaren een ford en zijn dik tevreden!! Ik zou zeggen: aanrader. Op autotrader kun je handig zoeken op prijs en km stand. Succes!
wij hebben een renault megane, dit is onze 2 e renault en moet zeggen dat we er erg blij mee zijn. wij hebben gelukkig nog nooit iets gehad met de auto. wij laten elk jaar natuurlijk apk doen en ook elk jaar een grote beurt, de laatste jaren, waren we trouwens ook alleen maar de kosten voor de beurt kwijt. je kan in onze auto met met gemak met 3 volwassenen achterin, en dan heb je ook flink wat beenruimte [ook prettig]. er staan nu 2 autostoelen achter in, en nu is er ook nog ruimte voor 1 persoon erbij. de kofferbak is ook super groot, erg fijn met 2kinderen en de nodige troep die we regelmatig meenemen voor weekend weg, fietsje, krat boodschappen, tassen met kleding en nog een krat vol speelgoed en dekbedden voor 3pers. campingbedje. oja en wat ik ook prettig vind is dat je bij de passagierskant, de deuren en tevens elektrische ramen achterin kan bedienen en dus op slot doen.
Ook wij hebben een Renault Laguna station maar dan op LPF g3. Echt heerlijke auto. We hebben er nooit wat mee. Passen 3 zitjes op de achterbank. Wij hebben er een uniklapbank bank in de achterbank, ook ideaal mochten we ooit een vierde krijgen of we hebben een vriendje mee. De lpg is iets duurder in de wegenbelasting. toch hebben wij dit verschil er enorm snel uit. We rijden meer als 25.000 km per jaar.
Wij hebben sinds drie maanden de ford focus station en zijn erg tevreden.Auto rijd lekker, past nu ook een extra passagier achterin, incl. twee autostoeltjes en een stuk meer ruimte in de kofferbak.
Manlief is automonteur. Zelf hebben wij een Scoda Octavia echt super ruim zitten achterin en zo veel kofferbakruimte echt een super auto. Wij hebben er al 2 gehad. Peugeot, Ford en Renault raad hij af.. dit zijn autos die vaak moeilijk, dure en snel reparaties nodig hebben haha succes!