Onzeker: Wanhopig huilen in slaap na nachtvoeding

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Danda, 25 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danda

Danda Lid

27 mei 2015
    81
    0
    6
    grafisch vormgever
    Hallo dames,

Sinds kort huilt mijn zoontje (3mnd) soms uit het niets wanneer hij in mijn armen ligt na een borstvoeding 's nachts. Hij ligt rustig te slapen waarna opeens zijn gezichtje op stand 'verdrietig' springt en er een hele wanhopige huil uit komt met heftig snikken en alles. Ik moet hem dan echt kalmeren en nog een keer aanleggen om het huilen te doen stoppen terwijl hij wel gewoon doorslaapt.

Herkent iemand dit? Ik ga gelijk zo twijfelen aan mezelf. Vragen als 'komt hij iets te kort' en 'doe ik iets verkeerd' spoken gelijk door mijn hoofd.

Het is nu drie keer gebeurd waaronder gisternacht en zonet nog. Voel me zo onzeker en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    misschien nog niet helemaal verzadigd?
    Als hier onze kleine meid niet genoeg voeding heeft gehad, gaat ze ook heel "zielig" huilen.
    En als ik dan nog wat extra geef, is het weer goed.

3. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Ons kindje huilt soms ook eventjes in haar slaap, met een lange uithaal en heel intens. Komt helemaal totaal uit het niets en het stopt soms ook heel abrupt weer.
    Niks aan de hand, doet ze gewoon in haar slaap/droom. Misschien bij jullie ook zo?

4. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    klinkt het huilen met een e-klank? steeds een weeeeeeeeee inplaats van a-klank, dan is het honger naar mijn ervaring

Deel Deze Pagina