Raar? Ruim na half jaar na stoppen pil nog niet ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door vruchtje24, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi allemaal,

Mijn zus is in mei met de pil gestopt. Ze heeft de pil een jaar of 12 geslikt. Tot nu toe heeft ze nog geen menstruatie gehad is dat raar en zou ze hiervoor naar de huisarts moeten? De reden dat ze gestopt is is op dit moment nog niet om een kindje te krijgen. Ook is ze vrij licht qua gewicht zou dat ook een reden van uitblijven ongesteldheid kunnen zijn?

Alvast bedankt.

gr vruchtje

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej vruchtje...

Ik heb het ook gehad... Ik was gestopt met de pil, 9 maanden later was ik nog niet ongesteld. (en nee ik was niet zwanger, zoals je weet ;) )

Na bloedonderzoek bleek ik dus een of ander hormoon te missen, dat ervoor zorgt dat mijn eitjus ;) groot genoeg werden om te springen, vandaar die clomid.

Op zich komt het vaker voor, ze is zeker weten niet zwanger? Ze zou eventueel naar de h.a. kunnen, maar denk toch dat die vrij weinig doet.

Ik heb ook inderdaad wel eens gehoord/gelezen dat als je té licht bent, dat je menstr ook kan uitblijven.

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hey wendy leuk dat je hier op reageert. Bedankt! Wie weet heeft zij ook wel het probleem wat 'wij' ook hadden. Ze is 100% niet zwanger. Ze willen wel een kindje maar nu nog niet. Hoop dat niet haar het zelfde te wachten staat in de mmm en zo.

gr vruchtje

Deel Deze Pagina