Toevallig vorig weekend gedaan. Sam is 3.5 jaar, groot bed leuke fleurige gordijnen leuke kussentjes enz. zo leuk allemaal. Alles in de stijl van Hippy(leenbakker)
Wij zijn daar nu ook grotendeels mee bezig. Vorige week heeft ze een peuterbed gekregen, is ze helemaal blij mee en gaat trots slapen gelukkig. Binnenkort krijgt ze nieuwe kast, oude gaat naar de babykamer toe. En ja wil het behang ook anders doen maar weet nog helemaal niet wat ik wil gaan doen voor haar. Vind het lastig. Me man vind het wel leuk om een muurschildering van tinkerbell te doen maar ja wat doe ik dan met de rest van de muren haha dilemma. Maar ze is nu bijna 2 jaar.
Wij zijn nu ook voor een groot bed en leuke spulletjes aan 't kijken, hij wordt bijna 3. Als we al een tweede kindje gehad zouden hebben zouden we het eerder gedaan hebben, maar nu was het nog niet nodig en hij slaapt nog prima in z'n ledikant.
Ik heb Esmee ( december wordt ze 2) vorige maand opnieuw behangen en andere accesoires. Ze had een echte baby kamer wat nu een stoere meiden pipstyle kamer is geworden. Wel slaapt ze nog in een ledikantje
Hier ook een pipstyle kamer , en ben er heel blij mee .. heb hem een paar weken geleden dus veranderd inclusief een groter bed .. superleuk geworden al zeg ik het zelf ..
Nee hoor is geen gekke vraag , PiP Studio Amsterdam - Happy products for Happy People dit word eigenlijk bedoeld met pip style
Onze zoon is 2 jaar en 4 maanden oud en slaapt sinds een week of 3/4 in zijn nieuwe kamer, in een groot bed. Dit omdat wij een tweede kindje verwachten, anders had ik gewacht tot een jaar of 3.
hier bog geen grote veranderingen hoor alleen de gordijnen veranderd naar Cars gordijnen de rest kan nog prima mee tot dat hij een jaar of 6 is 1 wand is limegroen behang en 1 wand is winnie de poe behang maar daar staat ook de kast tegen aan dus zie je er niet veel van wel wat andere schilderrijtjes/plaatjes opgehangen hij slaapt lekker nog in zijn doorgroeiledikant en wil ook nog niet op een normaal bed, zijn nichtje ging pas met 5 over naar een normaal bed van het doorgroeiledikant dus dat mag van mij ook maar ik zou zeggen wil jij het veranderen en op zijn kop gooien doen wij hebben het geld er niet voor om het om de 2 jaar te doen dus hebben wij voor een oplossing gekozen die nog jaren meegaat.
Wij gaan denk ik binnen nu en een half jaar bezig met een nieuwe kamer voor onze dochter, ze wordt in januari 2. Meiden met pipstyle kamers, ik ben heeeeel benieuwd naar foto's Wil graag een beetje inspiratie opdoen. Pb-en mag ook hoor
Zal vanavond even een foto maken als het kan ... en je kan zo ontzettend veel zelf maken bijv. schilderijen kapstokjes enz .
Ik ben ook wel benieuwd naar foto's, wij willen ook veranderen, maar weet nog niet precies hoe. groetjes sandra
En de andere kant van de kamer! Die hebben we wat rustiger gehouden.. Anders wordt het wel erg druk..
Leuke vrolijke kamer van Esmee! Wij hebben de kamer verandert toen hij 2,5 was, aangezien we gingen verhuizen En er moest natuurlijk een nieuwe babykamer komen, dus hij kreeg gelijk een nieuw bed. Kyllian zijn kamer is zo geworden: Bekijk bijlage 22071